Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com190 $
eDreams211 $
CheapTickets190 $
Orbitz.com190 $
Travelocity190 $
Trip.com190 $
Anmeldt d. 7. september 2021 fra mobile enheder

Hotel Benniksgård er fantastisk beliggende med udsigt til et flot golfanlæg og Flensborg Fjord. Vi blev modtaget af en ualmindelig sød og venlig receptionist, der fortalt om hotellets værelser og hvor vi skulle være. Derudover grundig forklaring på bestillingstider for restaurant og morgenmad. Blev overrasket over at være blevet opgraderet til et bedre værelse. Så tak for det.
I den hyggelige restauranten blev vi fulgt ned til vores pladser, hvor venlige tjenere gjorde alt for, at vi skulle nyde vores 3 retters menu. Menuen var veltillavet og meget smagfuld.
Vi har nydt stedet og den venlige betjening, også ros for udtjekningen. Vi kommer helt sikker igen.
Om man er til golf eller blot skal have en overnatning for videre kørsel sydpå, så er Benniksgård fremragende.
Peder Andersen

Dato for ophold: september 2021
Tak, Peder A
Anmeldt d. 2. september 2021

Har netop haft to overnatninger i Annekset, pænt og rent værelse med eget bad og med mulighed for at benytte fælles køkken og opholdsstue. Venlig og smilende personale … særlig skal fremhæves en meget hjælpsom og servicemindet ung mand i receptionen.
Super lækker morgenmad,
Umuligt at finde noget at klage over så vi kommer helt sikkert igen på vores næste besøg i Sdr. Jylland.
Absolut et besøg.

Tak, 356asgerk
Anmeldt d. 2. september 2021 fra mobile enheder

Super godt og hyggeligt hotel, med god mad og drikke. sødt, smilende og kompetent personale. Det eneste minus var bare, at der ikke var så meget i nærheden, at se på eller lave, I løbet af aften.
Mvh. Laila

Dato for ophold: september 2021
Tak, W6653QHhenrikk
Anmeldt d. 28. august 2021

Vi afholdte bryllup på Benniksgaard Hotel. Vi havde fantastik fest med lækker mad, gode vine i dejlige omgivelser med et meget servicemindede personale, som var en stor del af vores vellykkede arrangement. "Pavillionen" som vores fest blev afhold i har med sin skønne beliggenhed og størrelse (ca. 60 personer) rammerne for intim stemning og privat fest.

Der er flere forskellige værelsestyper af vælge imellem lige fra enkeltsengsværelser til de helt store golflejligheder.
Brudesuiten vil vi ikke skrive om, den skal nemlig opleves :-)

Tak til receptionen, som er gæsterne første indtryk, tjenerne og ikke mindst køkkenet. Samt personalet bagved scenen, "de blå mænd" og housekeeping, som er mere usynlige, men er en stor del af at rammerne er i orden.

Tak, DKAFS
Anmeldt d. 28. august 2021 fra mobile enheder

Bennigsgård er en hotel hvor du indtager din mad og har mulighed for at sove men vi valgte annekset som ligger ca. 150 m væk.
Venlig personale og godt mad og vine
Pænt værelse med eget bad.
Mulighed for dejlig gåture på gedarmstien.
Et besøg værd

Tak, 807elsemariea