Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com191 $
CheapTickets191 $
Travelocity191 $
Orbitz.com191 $
Tripadvisor191 $
FindHotel
Anmeldt d. 9. august 2021

Var her på et to dages weekend ophold, og det var et ganske dejligt sted. God mad, høflig betjening og gode værelser. Dog en lille anke - det var svært at finde et hyggeligt sted at få en drink. Det så ud som om der var en lounge men den var ikke åben, så vi sad med vores drinks i spisesalen....hmmm

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Hanne B
Anmeldt d. 4. august 2021

Super fint ophold og venligt personale og faciliteter.
Men at ændre på menuen fra de faste pakkeløsninger på et ophold med overnatning på et gavekort, lod sig til at være vanskeligt og dyrt.
Mit råd er ikke at ændre på gavekortene men bruge dem, som de er strikket sammen.
Der går kludder i, at få dem til at ændre, og man får ikke ordenligt en forklaring, andet at få det på skrift som vi ikke gjorde. inde ved bordbestilling er menuen koblet til bordkortet og personalet har problemer med at ændre standard menuen om til en alekarte menu, som vi forstod som man kunne få i stedet for i samme pakkeløsning, og selvfølgelig vi vil betale difference hvis retterne var dyre end standard menuen.
De roede rundt med menuerne fra standard og alacarte, fra menuen som vi valgte.
Vi fik en regning på 1023 kr oveni for alcarte menu for to personer. Vi var utilfredse og fik trukket forretten fra og en lille flaske vin, for misforståelse, og en flaske vin fra receptionen.
Vi ændrede på gavekort, da vi tidligere har været på samme ophold, og ønskede variation på nye ophold.
Det fungere ikke erfarede vi, og man får bare en regning oveni.
Tog pynten lidt af opholdet, og det ellers rigtig fine sted.
Mvh. faktura nr 2005875. Michael og Jenni

Værelsestip: Man føler sig lidt mere lukseriøs med værelser til hotellet, når man har været i Anneksdelen, flot tilhørende oase af park.
Tak, michaelpN8588GT
Anmeldt d. 4. august 2021

Vi bookede en ferielejlighed med køkken. I lejligheden var der information om at vi ikke måtte bruge opvaskemaskinen og kun bruge køkkenet til at lave kaffe. Yderligere brug af køkkenet ville medføre et gebyr på 750 kr. Begrundelsen var at lejligheden skulle betragtes som en hotel lejlighed. De fordele der normalt er ved hotelværelser, var der dog ikke.
Værelset var ellers i orden med fin udsigt og god terrasse.

Tak, DayTrip230239
Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Det var et fantastisk ophold vi havde søsken træf der fra fredag til søndag. Servicen var fantastisk og personalet er hyggelig. Kan varmt anbefale hotellet mvh Kurt. Der skal også være et stort tak til køkkenet for fint og godt mad ikke mindst morgen buffet

Dato for ophold: juli 2021
Tak, kurtbR4439SH
Anmeldt d. 1. august 2021 fra mobile enheder

Dejlige værelser, rent og pænt. Høflig og serviceminded receptionist. Man føler sig velkommen og kommer gerne igen (med golfklubben‍♂️)

Vh Iben Fritsche & Bjarne Hansen

NB. Alt er godt, bortset fra at jeg SKAL skrive tohundrede tegn, når jeg nu er vant til at fatte mig i korthed

Tak, 72ibenf