Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

Lækkert hotel, med god service,god mad og pæne omgivelser.
Der var lidt lyt på værelset, men ikke noget der generede synderligt ellers et fint værelse.
Restauranten er rigtig fint indrettet og hyggelig, med fin service.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Louisedwillumsen
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig godt sted med god service og dejlig mad. Synes vi stod lidt for tæt til morgenmaden og der var ikke engangs handsker til bestikket til pålæg, ost osv. Men ellers kan man ikke sætte en finger på noget som helst. Vil helt sikkeret komme igen.

Tak, CharlottN3
Anmeldt d. 30. juli 2020

Et dejligt naturskønt sted, sød betjening, personalet spurgte ind til vores tilfredshed op til flere gange.
Morgenmaden var buffet, med et stort udvalg, det smagte dejligt.
Vi prøvede aftensmaden en enkelt aften, det var også velsmagende og veltillavet og tilpas store portioner.
Man skal dog huske at hvis man bliver tilbudt værelse i annekset, er det på Danhostel(vandrehjem) som hører til Benniksgaard, der er rigtig pæne værelser, og ligger ca. 3 min gang fra Benniksgaard.
Vi vil helt sikkert besøge stedet igen⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tak, lonem694
Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket to overnatninger med menu. Men i dagene op til vi skulle afsted læste vi nogle meget negative anmeldelser, det var derfor med lidt bekymring vi tog afsted. MEN vi havde ingen grund til bekymring!!
Indtjekning og værelset levede helt og fuldt op til vores forventning. Aftensmad begge aftner var også fuldstændig i orden. Begge aftener begyndte menuen med en suppe-hilsen fra køkkenet, tak.
Ja, de havde travlt og ja den første aften ventede vi måske 5-10 min for længe på desserten - MEN alle personaler arbejdede i max tempo og med et smil. Den anden aften synes personalet at vi havde ventet for længe, hvilket vi IKKE synes, og gav derfor kaffen til desserten.
Morgenmaden er også helt ok! En buffet med alt det vi forventer og med de COVID-19 hensyn der skal tages.
Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, tegl1
Anmeldt d. 28. juli 2020

Min veninde og jeg ankom til hotellet efter 33 km vandring på gendarmstien. Vi havde glædet os til en god nats søvn, og havde dagen forinden booket os et værelse på Benniksgaard hotel. Da vi kom frem, fik vi i receptionen at vide, at vores booking ikke var i systemet, at hotellet var fuldt booket og at vi derfor kunne sove i shelterne ude i haven. Som plaster på såret kunne vi få en gratis morgenmad næste morgen, og vi skulle selvfølgelig ikke betale for overnatningen i shelteren. Dagen efter blev pengene for opholdet alligevel trukket på kontoen. Efter et utal af forsøg på at komme i telefonisk kontakt med receptionen lykkes det os endelig en enkelt gang at få snakket med en medarbejder, hvor vi naturligvis blev lovet pengene retur inden for et par dage. Her 3 uger efter er pengene fortsat ikke kommet retur på kontoen, og trods gentagende forsøg er det håbløst at komme igennem til receptionen! Jeg vil på det kraftigste FRARÅDE folk at booke dette hotel, det virker mest af alt som at de forsøger at snyde folk!

1  Tak, LineaLyng