Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Aldrig i mit liv har jeg oplevet et så uprofessionelt sted. Jeg er selv i hotel/restaurations branchen, og her er simpelthen mangel på ledelse og struktur. Man kan aldrig ringe 30 minutter før check ind og sige man er fuld booket og vi skal
Stoppe med at pakke. Har aldrig oplevet en mere kaotisk morgenmad, og så at tage 125 kr for en tallerken med noget jeg håber en kok aldrig vil have samvittighed til at servere. Der er simpelthen mangel på ledelse, struktur og medarbejdere der tager ansvar. Det er simpelhen synd at sted med den beliggenhed ikke kan levere noget bedre.

1  Tak, mariajV6979LU
Anmeldt d. 23. juli 2020

Efter aflysning af sommerhus tog jeg kontakt til Benniksgaard. Fik bekræftelse på 4 overnatninger på 2 værelser. En halv time før check ind bliver vi ringet op, jeg havde ikke telefonen på mig, og aflyttede beskeden, hvor der blev sagt at vi skulle stoppe med at pakke, og der var ikke noget værelse til os, og en afslutning med at de håbede vi ville komme på et andet tidspunkt. Der sad vi så 4 mand, der havde kørt 200 km, og vidste ikke hvad vi skulle. Manden som normal ikke puster sig op, ringede dem op, og vi blev lovet en løsning, og kunne bare komme. Da vi ankom, var det bare kaotisk derfra. De prøvede at overtale nogle enlige vandrere til at sove sammen kunne vi høre. Da det blev vores tur, blev vi bedt om at tage plads på terrassen hvor vi fik serveret kaffe og kage. Der sad flere der heller ikke kunne få deres bookede værelser. Ejeren oplyste de gjorde hvad de kunne. Vi ventede og ventede. Efter en times tid kom ejeren og tilbød vi kunne sove i deres sheltere, gratis, og ville få morgenmad, og deres 3 retters menu uden beregning. Vi kunne være sikre på de havde noget i morgen, eller senest næste dag. Efter en nats frysetur i shelter, mødte vi op til den famøse morgenmad. Det var kaos, ingen styr på hvem der kom og spiste. Ingen service og bestik, en ejer der højlydt, beder en gæst om at slappe af, de gør hvad de kan. Det var godt vi fik den omgang gratis, for 125kr er det ikke værd, og Coronaregler var der ingen af.Vi fik dagen til at gå, da vi vender tilbage om aftenen, går vi i receptionen for at høre om der er det lovede værelse. Ejeren kigger febrilsk på skærmen længe, og siger at vi kan få et 4 personers til 3.000kr, , næste dag,det som vi skulle have givet for de 2 værelser, nu får vi jo også en gratis 3 retters menu alle mand. Ja det tilbød du jo så selv. Efter den meddelelse og ingen skriftlig bekræftelse på restophold og pris, havde vi fået nok. Tog en nat mere i shelter, og fandt heldigvis plads i Sønderborg, og tager ALDRIG på Benniksgård igen. Og som en anden gæst sagde, det her er sku virkelighedens Fawlty Towers.

1  Tak, Ritha64
Anmeldt d. 21. juli 2020

Vi fik to gange stjerneskud. Det var en lille og kedelig “oplevelse“. Lille, kraftig paneret fladfisk, med lidt salat. Meget få rejer og lidt, men meget fed laks. Lang ventetid.
Betaling tog meget lang tid.

Værelsestip: Bemærk, vi har ikke nået på hotellet, - men alene spist frokost, ... og den var ikke god.
1  Tak, petermZ8889DP
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Det er længe siden vi har oplevet så dårligt et ophold og så dårlig mad. Fuldt stædig kaotisk, tjenerne var stressede og kunne ikke huske bestillingerne.
Det tog dem 45 min at komme med vores drinks som vi skulle have inden middagen!
Derefter havde de glemt vores bordbestilling, så de blev yderlig forsinket i 45 min (så lang tid tog det at dække et bord!).
Derefter var der ikke mad nok (klokken var jo også blevet mange pga deres forsinkelse). Så først fortalte de at der var en dejlig suppe og derefter kom de og sagde at det var der så alligevel ikke. Men at vi ville få børnenes sodavand på deres regning, det glemte de så og opkrævede penge for dette. Hovedretter var så uinteressant. Oksestegen var gennemstegt (godt nok mør) kartoflerne var fryse kartofler der hurtigt var varmet op og aldeles kedelige og dertil serverede de en whisky sauce som smagte som en fra Jensen’s Bøghus som var købt på dunk.
Morgenmad var igen en kæmpe skuffelse, findes der en mere tør scramble eg end på billede - nej!!!
Dertil skal det siges at de på INGEN måde har styr på COVID 19.
De rengør ikke bordene efter besøgende, de deler menu kort ud uden at rengøre inden.
Så dette er er bestemt ikketrykt eller nogen penge værd og vi har ellers rejst meget.

1  Tak, saraagersborg
Anmeldt d. 17. juli 2020

Ingen overnatning at finde. Men hvad gør man ikke for at hjælpe os, sætter alle mand i gang incl. Ejer, hvilket gør at vi fik 2 overnatninger og Et helt perfekt ophold. Det sødeste og mest skønne betjening på alle områder. Vil varmt anbefale dette skønne sted på alle punkter.

1  Tak, beritr2015