Anmeldt d. 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte Benniksgård for anden gang.
Vi fik værelse 10, ikke den bedste udsigt, men det betød ingenting. Værelset ligger fint for enden af gangen, så vi hørte ikke de andre gæster. Værelset var fint, dejlige senge og dyner. Det er muligt at købe vin og lidt lækkert på værelset, dog noget dyrt.
Vi spiste i restauranten begge aftener. Fisk til forret, begge dage, buffet med flere slags kød og kartofler til hovedret. Fint udvalg af salater.
Stort udvalg til morgenmad, savnede lidt peberfrugt, men udvalget var stort.
Vi kommer gerne igen

Tak, GitteT_13
DitteK-BGH, Gæsteansvarlig hos Benniksgaard Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. januar 2020

Kære Gitte,
Tusind tak for din flotte anmeldelse - den er vi glade for.
Vi vil glæde os til at byde Jer velkommen tilbage på Benniksgaard en anden gang.
MVH Ditte

Anmeldt d. 18. januar 2020

Havde tre dejligt afslappende dage på Benniksgaard i januar måned. Nok en lidt kedelig måned rent vejrmæssigt, men det kunne der desværre ikke gøres noget ved fra hotellets side :-)
Vi var indlogeret i en dejlig lejlighed, stille og rolig. Morgenmad var helt i top, med en fantastisk betjening fra Hanne' side.
Spiste i hotellets restaurant. Også her med en fantastisk service fra en meget imødekommende tjener, der både kunne snakke og smile. Maden var helt i top også her.
Hotellets ramme er/var god, selv for mig som kørestolsbruger. De adgange der kunne være besværlige var løst på bedste måde.
Jeg/vi kan kun medgive vore varmeste anbefalinger for et ophold på Benniksgaard.

1  Tak, RobogTina

Tusind tak for Jeres flotte anmeldelse.
Det er dejligt at I havde nogle gode dage hos os, og at det fungerede fint med at komme rundt i kørestol.
Jeg håber vi får lejlighed til at byde Jer velkommen igen en anden gang.
DBH Ditte, Receptionen

Anmeldt d. 17. januar 2020

Min kæreste og jeg var på 3 dages ophold på Benniksgaard Hotel incl. morgen- og aftensmad.
Værelset var temmelig lille, men rigtigt hyggeligt indrettet og der var hvad der skulle være.
Morgenmaden var en buffet med rigtigt stort og meget velsmagende udvalg. Vi var en smule skeptiske mht. til aftensmaden da det var buffet, hvilket vi har haft lidt dårlige erfaringer med. Vores skepsis blevdog hurtigt vendt til glæde. Vi fik hver intet mindre end 2 meget velsmagende bordserverede forretter, og tag selv buffetten bød på et stort udvalg af meget velsmagende og frisk fremstillede retter, 3 slags godt kød og et utroligt stort udvalg af spændende tilbehør og flere slags godt brød og gode sauce. Vi forlod restauranten godt mætte og veltilpasse.
Vi kan kun anbefale et ophold på Benniksgaard Hotel.

Dato for ophold: december 2019
Tak, erikcarloa

Tusind tak for Jeres anmeldelse - den er vi utroligt glade for.
Jeg håber vi får lejlighed til at byde Jer velkommen igen en anden gang.
MVH Ditte, Receptionen

Anmeldt d. 5. januar 2020

Benniksgaard udmærker sig ved at alle ansatte er meget venlige og har god humor. Det muligheder frem for begrænsninger gæsternes ønsker.
Suiten er absolut SKØØØN, MED UDSIGT OVER LANDSKABET.
Der var dejlig varmt, og på en regnvejrsaften gør det godt med et skønt bad.
Morgenmaden er fin, nybagt lækkert rugbrød osv. Hyggen og varmen fra den knitrende pejs gør måltidet særligt.
Receptionisten og ejeren af Bennediks slutter af med et velment PÅ GENSYN. Og det bliver det til, da vi også allerede har været der flere gange

Tak, 589hannes
DitteK-BGH, Gæsteansvarlig hos Benniksgaard Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. januar 2020

Tusind tak for Jeres flotte anmeldelse - den er vi meget glade for!
Vi vil glæde os til at byde Jer velkommen igen en anden gang.
Hav en dejlig mandag.
De bedste hilsner
Ditte, receptionen

Anmeldt d. 30. december 2019

Et meget velholdt ophold med hyggelige med-gæster, Personale og betjening i top.
Fremragende mad alle dage. Værelset fint og rent, og en hyggelig atmosfære overalt i charmerende og autentiske bygninger. Kommer meget gerne igen.

Dato for ophold: december 2019
Tak, anderssQ6876SG
DitteK-BGH, Gæsteansvarlig hos Benniksgaard Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. januar 2020

Tusind tak for din meget flotte anmeldelse - den er vi rigtigt glade for.
Det vil glæde os, hvis vi får Jer at se igen.
Rigtig godt nytår!
Med venlig hilsen