Anmeldt 13. juli 2018

Bestilt 2 overnatninger med udsigt til fjorden; fik rum nr. 37 som var et super værelse. Stort værelse med dejlig bred seng; opholdssted med stole, bord og tv. Yderligere var der en dejlig terrasse hvor vi nød morgensolen. Badeværelset var med badekar og brusekabine; også stort. Super middag med velangageret personale. Morgenmad manglede absolut ingenting. Kommer gerne igen.

Værelsestip: Bestil med udsigt over fjorden
Overnattede: juli 2018, rejste som par
1  Tak, Gustav S
renate a, Gæsteansvarlig hos Benniksgaard Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. juli 2018

Kære Gustav S.
Tusind tak for de flotte ord, dejligt at I nød suiten, stedet og maden. Det vil glæde os hvis I besøger os igen.
Rigtig god sommer
Hilsen Renate

Anmeldt 12. juli 2018

Superhyggeligt hotel, dejlige værelser i smukke istandsatte bygninger med skønne omgivelser. God mad i restauranten og morgenbuffen er helt i særklasse :-) Meget venligt og imøde kommende personale.
Kan varmt anbefales. Vi kommer bestemt igen.

Værelsestip: Betal lide ekstra og få en fantastisk udsigt
  • Overnattede: juli 2018, rejste med familie
1  Tak, JetteN
renate a, Gæsteansvarlig hos Benniksgaard Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. juli 2018

Kære JetteN,
Tusind tak for den fine anbefaling. Vi glæder os til jeres næste besøg.
Mange hilsner
Renate

Anmeldt 9. juli 2018

Dette hotel har nogle vidunderlige værelser og en fin service.
Området - hvor hotellet ligger er perfekt til lange gåture og der er ikke langt til de billige grænsebutikker, hvor der er mulighed for gode indkøb.
Restauranten serverer meget fin mad - fra den store buffet og har udmærkede vine....
Det er også muligt at have sin hund med !!!

Overnattede: maj 2018
Tak, Bjarne L

Kære Bjarne L.
Mange tak for den fine anmeldelse - vi håber at I besøger os igen en anden gang.
Mange Hilsner Renate

Anmeldt 7. juli 2018 fra mobile enheder

Super fint sted.
Meget fin behandling fra
start til slut. Superfin mad.
Meget fine omgivelser og fint v
Pænt og rent værelse.
Rolige omgiver.
Dejlig gårdbutik med meget flink personale.
Alt i alt er super sted.

Overnattede: juli 2018, rejste som par
Tak, Poul E

Kære Poul E.
Mange tak for de rosende ord - vi håber at I besøger os igen.
Mange hilsner Renate

Anmeldt 18. juni 2018

Dejlige værelser, stort udvalg og lækre råvarer i buffeten såvel til aften som morgen - dejligt stort vinkort. Tjenerstaben og servicegraden var i absolut topklasse og endeligt så fremstår golfbanen i særklasse - kan absolut anbefales.

• Overnattede: juni 2018, rejste med venner
2  Tak, Kim M
renate a, Gæsteansvarlig hos Benniksgaard Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. juni 2018

Kære Kim M.
Tusind tak for den fine anbefaling. Dejligt at I havde et godt ophold. Besøg os gerne snart igen.
God sommer
Renate