“Det er hvad det er”

Restaurant Colosseum
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 4. august 2020

To af de ønskede hovedretter var udsolgt... Dette blev der ikke gjort opmærksomt på, tjenerne havde ikke faste borde, så vi blev ekspederet af mange forskellige tjenere. Maden var ok og kom hurtigt. Afrydningen og borddækningen var sløv i forhold til at gæster stod i kø for et bord.

1  Tak, linneanielsen01

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Desværre meget skuffende oplevelse med gamle (ikke friske) rejer, fisk mv i stjerneskuddet og en tydeligt nedfrosset og optøet bøf ad gentagne gange i burgeren.

Tak, 436ernas
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Maden var ok, uden på nogen måde at imponere, jeg tvivler oprigtigt på at det var Frederik den 9's yndlings ret jeg fik....
Service er derimod en katastrofe. At der skal gå en time fra vi bestilte 3x gryderet + 1 gang Cesar salat er uanstændigt. Undervejs er der ingen undskyldende forklaring. Da jeg rejser mig og taler med servitricen i baren står chefen lige ved siden af. Ingen hjælp at hente her. På intet tidspunkt nogen undskyldning. På regeringen heller ikke nogen undskyldning . Det er simpelthen for ringe.

Ps Foto viser Columbus fortolkning af kogte æg

Tak, 900larsa
Adventure02232903376, Ejer hos Restaurant Colosseum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juli 2020

Hej ? - Selvfølgelig er jeg ked af, du havde en dårlig oplevelse i går.
Men du glemmer at fortælle, at én af jer først fik en forret. Og normalt serverer man forretten og derefter hovedretterne til alle ved bordet på samme tid ! At det er en lørdag aften i højsæson kan du vel ikke have undgået at bemærke, hvilken også er en del af forklaringen på, at I måske måtte vente lidt på jeres mad.

Anmeldt 15. juli 2020 fra mobile enheder

Spændende oplevelse !
Var anbefalet at prøve Kong Frederik X’s livret - OG blev IKKE skuffet !!
Masser af mad og det var utrolig lækkert, velsmagende og friskt.

1  Tak, Y1323JDchristianh
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant på havnekajen. Vi fik husets specialitet - Kong Frederiks livret - det kan vi godt forstå - det var virkelig lækkert og til overkommelige priser.

Tak, Jowi30

Rejsende, der kiggede på Restaurant Colosseum, kiggede også på

Grasten, Sønderborg

Har du været i Restaurant Colosseum? Fortæl om dine oplevelser!