“Sommerferie”

Restaurant Colosseum
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 27. juni 2020

Meget venlig og hurtig betjening. Bestilte en lækker lokalret: “Kong Frederiks Livret” - som vi havde fået anbefalet af flere.. desuden til rimelige priser

Dato for besøg: juni 2020
Tak, lonef493

Anmeldt 18. juni 2020 fra mobile enheder

Vi spiste kong Frederiks livret, som måske ikke ligefrem bliver vores, men smagte dejligt.
Sød og fin betjening

Dato for besøg: juni 2020
Tak, carsteno520
Anmeldt 23. maj 2020

Vi besøgte restauranten som familie og det var en god oplevelse. Betjeningen var venlig og maden dejlig.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, peternordlundb
Anmeldt 6. februar 2020

Dejlig mad hyggelig betjening, maden var endnu bedre denne gang og man bliver glad når betjeningen er i orden.

Dato for besøg: november 2019
Tak, CC B
Anmeldt 8. januar 2020

Men vi var der nu for lige netop at få klassikeren Kong Fiddes Livret - og vi blev på ingen måde skuffet... Det ER bare en super lækker klassiker af rang! Anbefales varmt.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Lars-Sommer

Rejsende, der kiggede på Restaurant Colosseum, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Restaurant Colosseum? Fortæl om dine oplevelser!