“Gode burgere”

Café & Restaurant Friends
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 7. august 2021

Vi sad udenfor med vores store hund og bestilte 2 x Friends Burgere. De var rigtige gode og portionerne store. Der er et fint udvalg af retter til både voksne og børn.

Tak, Rikke H

Anmeldt 6. august 2021

Vi spiste på caféen og maden var sådan set ok.. desserten knap så god. Der kan kun blive til to stjerner.
Men som arbejdsgiver er det virkelig et frygteligt sted.. Der råbes af de ansatte, og kokken kommer og går som det passer ham, så man bliver nød til at finde mad et andet sted.. Det betyder at tjenerne får skyld for (af chefen) at kunderne ikke kan få mad. Håber virkelig at han får svært ved at finde tjenere i fremtiden. Derfor trækkes den ene stjerne tilbage.

Tak, 85betinah
Anmeldt 18. juli 2020

Et af de få steder i Nordborg, som serverer god mad til frokost og aften og som ikke er et pizzeria.

Bestilte og fik smørrebrød til frokost . 1 stk fiskefilet med remoulade og 1 stk æg med rejer. Det var fint nok,men hvorfor riste rugbrødet i et stykke dansk smørrebrød hvis bare brødet er frisk og i orden? Ikke billigt til imellem 80 og 90 kr per smørrebrød.

Betjeningen var frisk og kvik.

2  Tak, Lars1437
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Denne Cafe har et fint udvalg af retter til både voksne og børn. Vi fik en Kong Frederiks livret, et stjerneskud og kyllingeburger. Det er store portioner og der er rigeligt til de sultne. Meget hurtig og venlig betjening. Og yderst rimelige priser.

1  Tak, thvid
Anmeldt 2. november 2019

En af de eneste steder der havde åbent hele fredag nat, var denne Cafe med super betjening, ,men som nok mere er et værthus, men de har et fint billard bord som fylder det meste af lokalet, som vi brugte flittigt og fik nogle gode spil mod de lokale.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Jan-B-Coyle

Rejsende, der kiggede på Café & Restaurant Friends, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland
Grasten, Sønderborg

Grasten, Sønderborg
Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Café & Restaurant Friends? Fortæl om dine oplevelser!