“Fint besøg men...”
Anmeldelse af Café Figo

Café Figo
Anmeldt 2. september 2017 fra mobile enheder

Vi havde et gavekort på brunch, som vi valgte at bruge her i Sønderborg på en weekendtur. For 20 kr pr person tilkøbte vi drikkevarer, og så kunne vi ellers tage for os. Brunchen havde det, man behøvede. Pandekager, æg, frugt, brød og pålæg. Det smagte fint. Der var to på arbejde i selve cafeen, og de virkede ret pressede, når det kom til at hjælpe kunderne og fylde op af mad og service. Derudover forsøgte de dog at levere den bedst mulige service - en mand mere i cafeen kunne nok have gjort forskellen :-)

Tak, Michelle V

Anmeldt 17. august 2017 fra mobile enheder

Vi havde fået en Smartboks Gavekort Sølv forærende. Den ville vi gerne have omsat til en luksusbrunch, hvilket ikke lige lykkedes så godt. Her træder stedets service så i karakter, for de overtog gaveboksen, og klarede ærterne for os. Det var godt og stort gået. Og så fik vi en fantastisk brunch, som både var god og rigelig. Et sted vi gerne vender tilbage til.

Tak, AageDr
Anmeldt 7. juni 2017 fra mobile enheder

Café Figo er normalt min foretrukne café i byen, men jeg synes godt nok, at de er faldet noget af på den det seneste års tid. Smoothies er vandede og svømmer i sirup, så det bestiller jeg aldrig mere. Brunchbuffet i weekenden er lidt kedelig, og personalet er for dårlige til at fylde op.
Maden kan man normalt ikke sætte en finger på, men jeg blev lidt skuffet ved mit seneste besøg. Havde bestilt en kyllingeburger med kartoffelbåde. Kyllingeburgeren smagte ikke, som den plejede (måske ny kok?). Der blev serveret pommes frites istedet, hvilket jeg påtalte. Efter lidt tid fik jeg serveret bådkartoflerne, men de kunne bestemt godt have brugt længere tid i frituren, da de fleste var nærmest rå. Påtalte det dog ikke, da jeg ikke orkede at vente endnu længere tid.
Der skal virkelig strammes op, hvis vi fortsat skal komme på Figo.

Tak, HJuncher
Anmeldt 28. maj 2017 fra mobile enheder

Rigeligt med mad & mega lækker brunch
Det er nærmest blevet en god vane for os når vi er i Sønderborg så spiser vi her.
Vi kommer ofte og gerne

Tak, Jette J
Anmeldt 16. maj 2017 fra mobile enheder

BRUNCH er også en mulighed, på en regnfuld maj dag - overdådig og lækker serveret ved bordet, kaffe eller juice ad libitum til ok pris, som altid super god betjening...

Tak, Jørgen C

Rejsende, der kiggede på Café Figo, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Café Figo? Fortæl om dine oplevelser!