“Tilbehøret var ligeså koldt som betjeningen...”

Jensens Bøfhus Sønderborg
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 3. november 2017

Hej Jensens Bøfhus Sønderborg!
Min kæreste og jeg besøgte jeres restaurant her til aften - da vi ankom klokken 17.00 var vi næsten de eneste i restauranten. Vi bestilte vores forretter og hovedretter og ventede spændt.
Forretterne kom! Smagte udemærket, på trods af at vi måtte spørge om brød, som jeres tjener ikke mente fulgte med indtil vi pegede på menukortet på bordet. Anretningen lignede noget fra en middelmådig kantine, langt under den standart jeg ellers har set på jeres restauranter - jeg er ellers ret vild med jeres nye forretter. Da vi påtaler det til tjeneren får vi at vide, at sådan er det bare nogengange når de ikke er opmærksomme.
Mens vi sidder midt i forretten kommer vores bøffer, og vi må noget overraskede sætte vores hovedretter til side med tanken; "mon de gerne vil have at vi går hurtigt?" .. Bøfferne var udemærkede, men vores tilbehør var lunkent - vi blev ikke oplyst om muligheden for at få genopfyldt vores tilbehør, så da der blev spurgt om vi ville købe en dessert sagde vi nej - for vi følte os simpelthen ikke velkomne. - og når ja, persillekvisten var vidst ikke fra idag.

Jeg tænker bare, når restauranten er så tom som den er, så må det da være muligt at servere et varmt måltid? og bare fokusere en lille smule på anretningen.
Alt i alt en middelmådig oplevelse, med en udemærket bøf pakket ind i tvivlsom betjening og træt tilbehør.
Havde prisen været højere havde jeg nok nægtet at betale.

Jeg vil i hvert fald genoverveje mit næste besøg hos jer, hvis det er standarten.

1  Tak, Lasse S
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Sønderborg, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. november 2017

Hej Lasse
Tak for din anmeldelse. Sådan skal det naturligvis ikke være, når du besøger os. Hvis du sender mig dine kontaktoplysninger i en mail til info@jensens.com får jeg restauranten til at tage kontakt til dig hurtigst muligt. Skriv i beskeden, at den er som svar på denne anmeldelse.

Anmeldt 20. oktober 2017

Jensens bøfhus burde være specialister i at servere bøf med tilbehør. Men de serverer ulækker, grynet, klumpet bearnaisesovs og bløde halvlunkne fries med papsmag. Bestiller man en Albani 1859 får man en Royal Classic.
Tjeneren forklarede afvigelserne med leverandørsvigt!
Han påstod ellers ved bestillingen fra det uoverskuelige menukort, at der var styr på det hele. Man vælger altså at skjule problemerne med det værste af alt: snyderi.

Tak, FSA2728
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Sønderborg, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. november 2017

Hej FSA
Tak for din anmeldelse. jeg beklager at du havde en uheldig oplevelse. Sådan skal det naturligtvis ikke være når du besøger os. Bare så at du ved det, samler vi ind alle inputs og evaluerer på dem.

Anmeldt 14. september 2017

Jensens Bøfhus er langt bedre end sit rygte. Hyggelig restaurant med meget venlig og hurtig betjening. Havde et gavekort på 500 kr. så jeg gik all-in med 3 retter, vinmenu m.m. Koldrøget laks med rygeostecream, oksemørbrad og kaffe med sødt - en rigtig dejlig meny der smagte godt. Deres Riesling kan anbefales. Alt i alt en rigtig god oplevelse - kan så absolut anbefales.

Tak, perdavidsen2
Jensens-Bofhus, Gæsteservice hos Jensens Bøfhus Sønderborg, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. september 2017

Hej Per
Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din ros. Jeg er glad or at høre, at du nød din 3-retters menu og at du havde en rigtig god oplevelse. Vi håber på, at se dig igen snart.

Anmeldt 6. september 2017

Var på et besøg, hvor min fader ikke var i stand til at tygge kødet, vi andre kunne kun få det ned pga gode knive. Sovsen er god, fritterne er godt stegte, vælg et andet sted

Tak, zeberg

Hej Zeberg
Tank for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback. Sådan skal det naturligvis ikke være, når du besøger os. Har du snakket med personalet om det. Vi laver altid ny mad, hvis det ikke lever op til den sædvanlige standard. Hvis du har lyst til at uddybe din oplevelse mere udførligt, kan du sende en mail til info@jensens.com.

Anmeldt 23. august 2017 fra mobile enheder

Pæn restaurant med venligt personale. Meget travl aften pga koncert i byen, men alle fik venlig behandling og der var styr på reservationer og drop in gæster.
Bøfferne var gode og møre. Man vælger 1,2 eller 3 retter som koster 150kr for 1 ret og så opad. Der er tillæg for nogle retter.
God oplevelse.

Tak, Chris G
Jensens-Bofhus, Gæsteservice hos Jensens Bøfhus Sønderborg, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. september 2017

Hej Chris.
Tusind tak for din anmeldelse! Vi værdsætter virkelig de flotte ord.
Jeg er glad for at høre, at I havde en dejlig oplevelse hos os med gode bøffer og venlig betjening.
Vi glæder os til at se jer igen!
Vh. Kasper :-)

Rejsende, der kiggede på Jensens Bøfhus Sønderborg, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Jensens Bøfhus Sønderborg? Fortæl om dine oplevelser!