Anmeldt d. 30. juli 2020

Vi havde 7 dage på Lærkelunden camping og det var en super hyggelig plads. Rengøringen var god og der var sat sprit standere op. Dog kunne udluftningen i badene være bedre - men det er også det eneste.
Lille strand med adgang direkte fra pladsen og få kilometer derfra var der indkøbs muligheder.
Selvom det regnede hver dag blev det aldrig pløret.
Kan anbefales.

Tak, 624ninnah
Anmeldt d. 24. juli 2020

Vores første camping oplevelse var i uge 28 på denne lille skønne campingplads. Vi boede i Isabella telt og det hele fungerede til UG. Vejret var ikke det bedste, men teltet holdt tæt og fungerede perfekt, dejligt med en gas varmer til at holde varmen.

Alle facicliteter er rene og lækre, dejlig svømmehal til hele familien.

Stor ros til værterne, Henrik og Ruth, så søde og venlige og altid hjælpsomme.

Tak, Gbarthokai
Anmeldt d. 12. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til at besøge Lærkelund, da den ser fantastisk smuk ud. Vi troede, at chancen for "havudsigt" var stor, men meget af pladsen ligger helt flat. Vogne og telte står tæt pakket side om side i det flade område uden udsigt eller grøn afgrænsning til at 'hygge.'
Det er selvfølgelig en smags sag, men vi havde en anden forventning.
Fra reception og pool er udsigten skøn. Og det er fedt at være så tæt på vandet, hvis man er til badning, kano, SUP mm.
Ejerne er super søde og imødekommende. Og der er pænt og velholdt.
Desværre er toiletbygningen til det store flade område for lille, og folk står i kø - også til at vaske op.
Til gengæld er der en flot og stor toiletbygning oppe ved receptionen. Det er bare en lang vej derop.
Mange muligheder for udflugter i området.

1  Tak, louisecD4077TJ
Anmeldt d. 6. september 2017

meget smuk placering ud over Flensborg sund, med solopgang i øst. Campingpladsen er i forskellige niveauer. Meget velholdt plads, med plan opstillingsmulighed.
Toilet og bad faciliteter, er meget velholdt med rengøring 2 gange dagligt. Køkken faciliteter pænt og rent. Der er sauna, indendørspool, et lille motionsrum med kondicykel, løbebånd og gåmaskine alt til fri afbenyttelse. Meget søde og rare ejere.

Dato for ophold: august 2017
Tak, bellis817
Anmeldt d. 7. august 2017 fra mobile enheder

Rigtig flot campingplads , velholdt og ren over alt med masser af muligheder for aktivitet : fodbold, hoppepude, samt så ligger pladsen helt perfekt lige ned til vandet med bål om søndagen. Vi har hygget os og kommer gerne igen, måske i en større hytte

Dato for ophold: august 2017
Tak, Tpvin