“Elendig betjening”
Anmeldelse af Ib Rehne Cairo

Ib Rehne Cairo
Køkkener: Dansk, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: Kom ind på Café Ib Rehne Cairo og nyd den hyggelige stemning i samvær med familie og venner. Nyd en god frokost eller lad dig bare friste af vores gode fairtrade kaffe. Få din sult stillet. Sammensæt din egen Tapas eller prøv en af vore lækre burgere. Læn dig tilbage i loungen og nyd livet. Smag en vores berømte cocktails, smoothies eller vælg en af de mange ølvarianter. Kort sagt – byens cafe kræser for dig! Historien om Ib Rehne: Ib Rehne kom til Danmarks Radio i 1950, hvor han arbejde i 35 år. Han blev den første fastboende korrespondent i mellemøsten i 1975. Først i Beirut, hvor han rapporterede om borgerkrigen. Året efter fik han fast base i Cairo, og heraf kommer udtrykket ”Ib Rehne Cairo”, da han altid afsluttede sine rapporttager med denne bemærkning. Sine sidste år levede han i Frankrig.

en regulær mellemklasse restaurant. Elendig betjening. Vi kom 4 personer, bestilte 4 retter og fik 3. Da jeg så bad om forklaring på den manglende ret, forsvandt tjeneren. Jeg ventede 10 min. og beklager, jeg gik i spåner og måtte gå ind på restauranten og beklage mig.. det hjalp, men noget plaster på såret? nope. Maden var middelmådig og elendigt øludvalg.

Tak, Normann

Anmeldt 18. december 2019 fra mobile enheder

Fik en pariserbøf med det hele til frokost. Fint tilberedt og smagte ok. Ikke den store atmosfære i restauranten. Fin betjening af personalet.

Dato for besøg: december 2019
Tak, lassetripsen
Anmeldt 12. oktober 2019 fra mobile enheder

Kom ind til en tom café, hvor tjeneren hurtigt mødte os, og bad os om at finde et bord, hvor vi dernæst fik menu. Kort tid efter fik vi bestilt og efter en ok ventetid fik vi drikkevarer og mad. MEN DEREFTER faldt servicen helt i bund. Efter 50 min og ikke en eneste gang var tjenerne henne og spørge om alt var ok, om han ku ta vores tallerken, eller om vi ville ha dessert (hvilket vi ville) Så jeg besluttede mig for at finde tjeneren som står og hygge snakker i baren. Jeg sagde, at jeg ikke kunne forstå hvor han blev af. Hvor der blev svaret "Nå!" Vi fik hurtigt dessert, og kunne endelige efter ganske udmærket mad betale vores regning. Et hurtigt Undskyld ventetiden fra tjeneren havde været det der kunne ha reddet denne ÆRGELIGE SERVICE!!!! Vi finder et andet sted at spise næste gang.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, maj m
Anmeldt 1. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi fik serveret Advocado&laks og æg&Rejer begge små frokostretter.
Begge ok.
Betjening fin og beliggenhed i centrum; dog en noget dunkel ubehagelig belysning

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, niels4442015
Anmeldt 23. august 2019 fra mobile enheder

Spiste frokost en augustdag og sad inde. Vi fik fin betjening og spisekortet var fint.
Jeg valgte stjerneskud og det var ok, men det kan altså undre, at der skal tre tykke skiver tomat på og tykke skiver rå rødløg.
Rejer var fine. En paneret fisk ok. Laksetatar også ok. Det var det. Lidt intetsigende og lidt malplaceret pynt og til en pris på 159 kr. ville jeg gerne have haft mere end et nogenlunde stjerneskud.
Lokaler ok, men trist lys.

Dato for besøg: august 2019
Tak, BenteJ1

Rejsende, der kiggede på Ib Rehne Cairo, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Ib Rehne Cairo? Fortæl om dine oplevelser!