Anmeldt d. 23. maj 2020

Generelt slidt og ikke moderne. Udearealerne trænger til at blive ludt. Men meget billigt og fint rengjort. Fælleskøkken lugter dog ikke så godt og er ikke hyggeligt.
Sengene var nyere og udmærkede.
Vi var af sted som familie.
(Under Corona undre det at der ikke er sprit tilgængeligt ved hoveddøren hvor alle må røre ved døren for at åbne den).

Dato for ophold: maj 2020
Tak, peternordlundb
Anmeldt d. 14. juli 2019

Vi blev taget godt imod, og de var meget hjælpsomme med aktiviteter og turistattrakttioner i området. Meget søde og imødekomme.
God beliggenhed ift. byen.

Fint køkken med godt udstyr sammenlignet med andre hostels vi har været på.
Fine faciliteter (bordfodbold, bordtennis, billard), dog ikke noget på udearealet, udover borde/bænke sæt og grill.
Meget lydt på værelset!

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Bettina B
Anmeldt d. 4. august 2018 fra mobile enheder

Virkelig øv fornemmelse at skulle overnatte på Danhostel i Sønderborg. Hold nu op hvor er det slidt. Toilettet vaklede, ingen sæbe på toilettet ( er det mon normalt???) toiletrullen stod løst på toiletholderen.
Dørene, skabene osv var meget nedslidte.
Jeg kommer på baggrund af standarden på vores værelse og generelt stedet, ikke på et Danhostel igen.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Maria P
Anmeldt d. 11. april 2018 fra mobile enheder

Håber det er billigt.
Lejrskole med 60 8.klasses elever fra Nordsjælland. Jeg håber det har været en billig løsning, og i forhold til det, var det ringe, men tåleligt. Vores elever er, efter min målestok, meget ordentlige hensynsfulde. Allivel blev de ved velkomsten mødt med en negativ forventning og en "forhåndsskideballe"
Der var morgenmad med mulighed for at smøre frokost, samt aftensmad. Det fungerer ret smidigt, selv med fuldt hus. Kvaliteten er hæderlig skolemad.
Standarden på rummene er meget lav. Stedet er slidt og rengøringen tvivlsom. Dårlige brusere, madrasser og dyner med pletter. Fællesområderne indendørs opfordrer ikke til fælleshygge. Dårlige siddemuligheder og automater ude af drift. Ingen mulighed for kolde drikke eller kaffe udenfor måltiderne.
Udearealerne er pæne og velfungerende.

Dato for ophold: april 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, lottep827
Anmeldt d. 18. marts 2018 fra mobile enheder

Meget slidt, dårlig rengøring og en radiator der enten skulle være slukket eller skruet helt op for ikke at hyle. medarbejderen i receptionen var sur og tvær. Der er ingen opsyn om aftenen/natten så et værelse tæt på vores blev brugt som mødested for en større gruppe og kl 4 var der stadig i den. En ganske forfærdelig oplevelse

Dato for ophold: marts 2018
Tak, 844sabines