Anmeldt d. 14. juli 2019

Vi blev taget godt imod, og de var meget hjælpsomme med aktiviteter og turistattrakttioner i området. Meget søde og imødekomme.
God beliggenhed ift. byen.

Fint køkken med godt udstyr sammenlignet med andre hostels vi har været på.
Fine faciliteter (bordfodbold, bordtennis, billard), dog ikke noget på udearealet, udover borde/bænke sæt og grill.
Meget lydt på værelset!

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Bettina B
Anmeldt d. 4. august 2018 fra mobile enheder

Virkelig øv fornemmelse at skulle overnatte på Danhostel i Sønderborg. Hold nu op hvor er det slidt. Toilettet vaklede, ingen sæbe på toilettet ( er det mon normalt???) toiletrullen stod løst på toiletholderen.
Dørene, skabene osv var meget nedslidte.
Jeg kommer på baggrund af standarden på vores værelse og generelt stedet, ikke på et Danhostel igen.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Maria P
Anmeldt d. 11. april 2018 fra mobile enheder

Håber det er billigt.
Lejrskole med 60 8.klasses elever fra Nordsjælland. Jeg håber det har været en billig løsning, og i forhold til det, var det ringe, men tåleligt. Vores elever er, efter min målestok, meget ordentlige hensynsfulde. Allivel blev de ved velkomsten mødt med en negativ forventning og en "forhåndsskideballe"
Der var morgenmad med mulighed for at smøre frokost, samt aftensmad. Det fungerer ret smidigt, selv med fuldt hus. Kvaliteten er hæderlig skolemad.
Standarden på rummene er meget lav. Stedet er slidt og rengøringen tvivlsom. Dårlige brusere, madrasser og dyner med pletter. Fællesområderne indendørs opfordrer ikke til fælleshygge. Dårlige siddemuligheder og automater ude af drift. Ingen mulighed for kolde drikke eller kaffe udenfor måltiderne.
Udearealerne er pæne og velfungerende.

Dato for ophold: april 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, lottep827
Anmeldt d. 18. marts 2018 fra mobile enheder

Meget slidt, dårlig rengøring og en radiator der enten skulle være slukket eller skruet helt op for ikke at hyle. medarbejderen i receptionen var sur og tvær. Der er ingen opsyn om aftenen/natten så et værelse tæt på vores blev brugt som mødested for en større gruppe og kl 4 var der stadig i den. En ganske forfærdelig oplevelse

Dato for ophold: marts 2018
Tak, 844sabines
Anmeldt d. 9. august 2017

Vi havde bestilt værelse i stueplan da vi ville undgå trapper, men blev placeret i kælderen i det aller fjerneste hjørne, selvom der ikke var fuldt booket.. lidt underligt, når der i bestillingen specifikt står om man ønsker værelse i stueplan..

Der manglede en fjernbetjening til tv'et, som vi bad om og fik den efterfølgende dag.. tv'et virkede dog ikke og da vi henvendte os, fik vi et Ikke særlig imødekommende og meget afvisende svar om at der ikke stod nogle steder at der var tv på værelserne (men hvorfor så give os en fjernbetjening..?)
Fik et ligegyldigt svar om at vi bare kunne smutte i den fælles opholdsstue og se tv med de andre..
Der står dog på hjemmesiden at der er tv på værelserne og tv'et i værelset ved siden af virkede fint..!

Bruseren var elendig - trængte gevaldigt til en afkalkning - det påtalte vi og fik dagen efter et nyt brusehoved, der dog viste sig at være endnu værre, og som kunne ikke justeres. Man måtte/skulle stå helt oppe i vægge for at blive våd..
Der kunne også godt ha været en toiletspand/pose på toilettet..
net-adgang var lidt dårlig.

Sengene var dog gode og morgenmaden fin til prisen.. så et ok ophold til prisen

Dato for ophold: august 2017
Tak, Helzekost