Anmeldt d. 20. august 2021 fra mobile enheder

Ingen andre ord er dækkende. Vi havde booket et ophold med overnatning, 4-retters menu og tilhørende vine samt lidt lækkert til eftermiddagskaffen.
Alt var en fornøjelse, fra beliggenhed, de små detaljer overalt på hotellet, maden og vinen, servering, værelset, morgenmaden.
Kunne man give 6-stjerner, var det her.
Fantastisk oplevelse - vi kommer tilbage på et tidspunkt.
Kan klart anbefales

Dato for ophold: august 2021
Tak, TKazz
Anmeldt d. 9. august 2021 fra mobile enheder

Endnu en gang har vi været på Dyvig, og endnu en gang har det været et fremragende ophold - Dyvig Ophold. Det var svært at få booket et ophold pga. stor efterspørgsel, så vi måtte "nøjes " med Bitten Clausen Suiten!

Det er et herligt sted - også når vejret ikke er det bedste. Man oplever altid en super kompetent betjening. Og, så var maden bare en stor oplevelse.

Vi glæder os allerede til vi skal til Dyvig næste gang.

Dato for ophold: august 2021
Tak, K1343SLlarsl
Anmeldt d. 7. august 2021

Herlig, berigende oplevelse.
Enestående sting og omgivelser.
Glimrende mad. Søde og imødekommende personaler.

Værelser so so, men hyggeligt, rent og bade-hotel agtigt,
som det skal være.

Kommer meget gerne tilbage.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, odo381
Anmeldt d. 1. juli 2021

Hotellet er smukt og lækkert men noget halter. Pæn modtagelse og fin service på den skønne solterrasse, men når man beder om, at få lidt vand sammen med den vin man bestiller og betaler(i dyre domme) for, så bliver man lige opkrævet 60,- kr. for 2 glas postevand - det er for lavt på et "luksus" hotel - maden var under det niveau man kunne forvente (det bliver ikke en fantastisk wienersnitzel fordi man hælder 700-800 gram ærter på tallerkenen) og for lige, at runde af var receptionisten småsur da vi tjekkede ud.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, erikarboe
Anmeldt d. 9. maj 2021

Helt igennem en god og dejlig oplevelse at besøge Dyvig, vi var ikke skuffet....tværtimod.
Alt er bare gennemført, lige fra lokaler, værelser, mad, vine, morgenmad, personale, udendørs omgivelser mm.
Har man ikke været på Dyvig, så bør man lægge stedet ind i sine ønsker til et weekend ophold.

Dato for ophold: april 2021
Tak, JB-rejser