Anmeldt d. 7. august 2021

Herlig, berigende oplevelse.
Enestående sting og omgivelser.
Glimrende mad. Søde og imødekommende personaler.

Værelser so so, men hyggeligt, rent og bade-hotel agtigt,
som det skal være.

Kommer meget gerne tilbage.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, odo381
Anmeldt d. 1. juli 2021

Hotellet er smukt og lækkert men noget halter. Pæn modtagelse og fin service på den skønne solterrasse, men når man beder om, at få lidt vand sammen med den vin man bestiller og betaler(i dyre domme) for, så bliver man lige opkrævet 60,- kr. for 2 glas postevand - det er for lavt på et "luksus" hotel - maden var under det niveau man kunne forvente (det bliver ikke en fantastisk wienersnitzel fordi man hælder 700-800 gram ærter på tallerkenen) og for lige, at runde af var receptionisten småsur da vi tjekkede ud.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, erikarboe
Anmeldt d. 9. maj 2021

Helt igennem en god og dejlig oplevelse at besøge Dyvig, vi var ikke skuffet....tværtimod.
Alt er bare gennemført, lige fra lokaler, værelser, mad, vine, morgenmad, personale, udendørs omgivelser mm.
Har man ikke været på Dyvig, så bør man lægge stedet ind i sine ønsker til et weekend ophold.

Dato for ophold: april 2021
Tak, JB-rejser
Anmeldt d. 3. maj 2021 fra mobile enheder

Vi havde købt en pakke med overnatning og 4 retters menu inkl. vin.
Vi havde også købt en opgradering af værelse men den kunne de pludseligt ikke finde så vi måtte nøjes med et standard værelse.
Det er et flot hotel med flot beliggenhed men alt andet stopper her. Det virker som om alt skal gå hurtigt, ingen service og bestemt ikke et besøg værd.
Søde tjenere men elendig service i receptionen og maden var lagt fra “gourmet”
Kan ikke anbefales

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, tchawes
Anmeldt d. 14. april 2021 fra mobile enheder

Alt spiller max på Dyvig! Fra du ankommer, til du forlader stedet er hele oplevelsen perfekt: servicen, maden, omgivelserne og værelserne. Det er ubetinget et af de fineste og bedste steder man kan få en perfekt oplevelse!

Dato for ophold: april 2021
Tak, jakobs865