Anmeldt d. 1. juli 2021

Hotellet er smukt og lækkert men noget halter. Pæn modtagelse og fin service på den skønne solterrasse, men når man beder om, at få lidt vand sammen med den vin man bestiller og betaler(i dyre domme) for, så bliver man lige opkrævet 60,- kr. for 2 glas postevand - det er for lavt på et "luksus" hotel - maden var under det niveau man kunne forvente (det bliver ikke en fantastisk wienersnitzel fordi man hælder 700-800 gram ærter på tallerkenen) og for lige, at runde af var receptionisten småsur da vi tjekkede ud.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, erikarboe
Anmeldt d. 9. maj 2021

Helt igennem en god og dejlig oplevelse at besøge Dyvig, vi var ikke skuffet....tværtimod.
Alt er bare gennemført, lige fra lokaler, værelser, mad, vine, morgenmad, personale, udendørs omgivelser mm.
Har man ikke været på Dyvig, så bør man lægge stedet ind i sine ønsker til et weekend ophold.

Tak, JB-rejser
Anmeldt d. 3. maj 2021 fra mobile enheder

Vi havde købt en pakke med overnatning og 4 retters menu inkl. vin.
Vi havde også købt en opgradering af værelse men den kunne de pludseligt ikke finde så vi måtte nøjes med et standard værelse.
Det er et flot hotel med flot beliggenhed men alt andet stopper her. Det virker som om alt skal gå hurtigt, ingen service og bestemt ikke et besøg værd.
Søde tjenere men elendig service i receptionen og maden var lagt fra “gourmet”
Kan ikke anbefales

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, tchawes
Anmeldt d. 14. april 2021 fra mobile enheder

Alt spiller max på Dyvig! Fra du ankommer, til du forlader stedet er hele oplevelsen perfekt: servicen, maden, omgivelserne og værelserne. Det er ubetinget et af de fineste og bedste steder man kan få en perfekt oplevelse!

Tak, jakobs865
Anmeldt d. 13. april 2021 fra mobile enheder

Har lige været på weekend på Dyvig badehotel. Fantastisk beliggenhed.

Vi havde købt et godt værelse og med in-room dinner, 5 retters menu med tilhørende vine.

Vi blev godt modtaget og indlogeret på værelset med en smuk udsigt. Senere fil vi serveret vores middag: dejlig hummersuppe, ok torsk på trøffelsauce, tørstegt og smagsløs svine mørbrad, skønne oste og dejlig chokolade kage.

Når man slår sig op som gourmet sted mener jeg, at det er en stor misforståelse at servere svinemørbrad det så også er tørstegt og smagsløs. En gourmet restaurant skal ikke leve på suppen, osten og desserten, der er slet ikke nok.

Vi blev spurgt indtil om hovedretten smagte os og svarerede, at kødet var tørt og smagløst. Men det udløste ingen reaktion fra tjeneren udover “nå”.

Ikke et sted vi vil anbefale til andre

Tak, Pioneer298076