Anmeldt d. 24. december 2020 fra mobile enheder

Vi ankom og fik en fin modtagelse hvorefter der var kaffe og et stort udvalg af kager i den store spisestue
Da vi var i god tid ville vi nyde et glas hvidvin og en snack før middagen
Fik anvist vort bord og skulle nyde vores 4 retters menu Men da vi skulle starte med en snack var den vi fik til det glas hvidvin
Maden er på friske råvare men der er Alt for lidt til en voksen mand så det var fint man kunne få ekstra brød, vinen til maden passer fint til menuen lidt ærgerligt at kaffen skal betale for
Morgen maden er flot med et stort udvalg af lokale råvare perfekt
Værelset er stort og med fin udsigt over den private havn
Kan anbefale dette Badehotel lidt dyrt men beliggenheden fejler ikke noget

Dato for ophold: december 2020
2  Tak, 527thomast
Anmeldt d. 18. november 2020

Elendig behandling -måtte desværre melde afbud til ophold start november måned 2020 på grund af corona- desværre den samme dag som opholdet. Der blev fremsendt mail fra Dyvig badehotel om ny dato i december måned selvom det er korrekt at afbud skal ske senest 3 dage før opholdet. Dette var åbenbart en fejl og blev trukket tilbage. Det er bare dårlig behandling især når man pr. mail har modtaget ny dato.

Dato for ophold: november 2020
Tak, Knud V
Anmeldt d. 8. november 2020 fra mobile enheder

Efter lang køretur fra Vejle gennem det smukke landskab nåede vi frem til vores mål - det fine badehotel i fantastiske omgivelser. Straks efter at have trådt ind ad døren undres man over den manglende imødekommenhed fra receptionen, hvorfra vi blot vinkes mod venstre med besked om at finde en tjener, som kan fortælle, om der er plads til os. Det er der tydeligvis, kan vi se, mens vi længe står og venter i døråbningen til restauranten på opmærksomhed fra en af de tjenere, der går rundt. Omsider får vi et bord. Kapitel 2 er maden: Jeg bestiller klassisk rørt tartar med frittes, men får en ret, der må ingen måde smager i den retning. Det rå kød er i små firkanter og dænget til med en salsa, der smager helt gennemtrængende som den, man kan købe på glas til mexicanske pandekager. Min medspiser fik en wienerschnitzel, som var så hård og sej, at bid nummer ét satte sig fast i spiserøret, så vi måtte forlade stedet og efterlade hendes fulde tallerken efter en halv times forsøg på at komme til hægterne. (Det gav dog ikke anledning til nogen form for nedslag i prisen 475 kr inkl en flaske vand og en lille fadøl.) Så der skal fokus på både mad og service hos personalet - men rammerne kan jo ikke blive bedre.

Dato for ophold: november 2020
2  Tak, 816sysa
Anmeldt d. 5. oktober 2020

Dejligt hotel med fantastisk beliggenhed. Opmærksomt personale og god service.
Rigtig god mad og dejligt stort og velindrettet værelse.
Morgenbordet er supert med et stort udvalg. Kan varmt anbefales som gourmetophold

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, bodildue
Anmeldt d. 24. september 2020

En Spotdeal med det sædvanlig tilkøb (350) af et lidt bedre værelse, som alle den slags "frister med".
Værelset var fint og rent og ud til bagsiden.
Vi ramte den rigtige dag at være i Dyvig - sol og sommer. Så et par spadsereture blev det også til udover at sidde ved vandkanten foran hotellet.
Dyvig ligger ved Nordborg og det er her man skal tage hen hvis man enten kommer med båd eller bare vil nyde freden og roen.

Dato for ophold: september 2020
2  Tak, Viking18