Anmeldt d. 19. september 2020 fra mobile enheder

Netop hjemvendt fra et dejligt ophold fra Dyvig badehotel. Et hotel der er meget gennemført i deres indretning, og som bare ligger rigtig dejligt. Vi fik god service hele vejen igennem og dejlig mad og vine.

Tak, annecathrinec
Anmeldt d. 15. september 2020

Hotellet ligger smukt, men et badehotel er det altså ikke. Med mindre man vil bade ved siden af dyvig bådlaug hvor der ligger adskillige både fortøjet.
Vi havde et gavekort på overnatning i suite, incl kaffe, middag og morgenmad.
Desværre kunne vi kun få fredag til lørdag og kom sent derned.
At man ikke engang bliver mødt med et velkommen, men selv skal finde en tjener i restauranten, der i øvrigt møder en med “ vi har ingen ledige værelser” så bliver man skuffet.
At man heller ikke kan ringe til hotellet efter kl 16, men kun bliver mødt med en ligegyldig engelsktalende telefonsvarer er ikke den standard værdig som Dyvig forsøger sig med.
At vi måtte “ nøjes” med et almindeligt værelse idet alt var optaget indtil vort gavekort udløb kan vi ikke klantre hotellet for. Men måske eftermiddagskaffen kunne være vekslet til en flaske vin kom slet ikke på tale.
Egentlig er hotellet fint, men når man vil “ spise kirsebær med de store” så forventer vi også en tilsvarende behandling.
Hotellet skal vælge om de vil være luksus, eller blot et spot-deal. Man kan ikke kombinerer disse ting.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Marianne Gyldin... R
Anmeldt d. 14. september 2020 fra mobile enheder

Havde en enkelt overnatning her. Ankom til eftermiddagskaffe, nød naturen her og fik den skønneste 4 retters middag med vin om aftenen. Personalet er behageligt, venligt og dygtig. Hotellet står super flot og man har virkelig følelsen af at være tilbage i tiden og helt nede i gear. De bedste anbefalinger herfra!

Tak, karentY8430NC
Anmeldt d. 11. september 2020 fra mobile enheder

Det er en sublim oplevelse at være her: stedet med det skønne hotel, smagfuldt indrettet,atmosfæren, den lille lystbådehavn, naturen med klint og vinmark og den skønne gourmetmad bevirker at vi vender tilbage igen og igen

Tak, Birte L
Anmeldt d. 6. september 2020 fra mobile enheder

Her føler man sig næsten som medvirkende i serien Badehotellet og det var en fornøjelse at være gæst her.
Ankomst lørdag eftermiddag til kaffe & kage, der var forskellige kager at vælge imelle.
Vi valgte gåsebryst som smagte himmelsk og kaffen Serveres
i madam blå kander, ren nostalgi.
Værelse #3 en junior suite var vores og det kan varmt anbefales
Et skønt værelse i stueetagen med udgang til egen terrasse med havemøbler så man kan nyde udsigten over marinaen.
Fint værelse med et meget smukt badeværelse, stilen er med dyb respekt for at det er et badehotel men med nutidens luksus.
Her er minibar, pengeskab, kaffemaskine, strygejern, morgenkåber og badetøfler, hårtørrer og fjernsyn.
Vores aftensmad var en syv retters som var et fantastisk måltidog det var vireklig dejligt at der var en del retter med fisk. Vi valgte vinmenuen til og vi fikhvad hjertet kunne begære, der var ikke sparet på noget og vi gik hverken sultne eller tørstige i seng.
Der kunne måske godt være lidt mindre ventetid mellem retterne ellers var det en perfekt aften som vi vil tænke tilbage på med glæde i lang tid fremover.
Morgenmad var også i top klasse, lækkert brød, blødkogte æg, masser af lækkert pålæg, oste, laks, hjemmelavet juice, youghurt og meget mere, der manglede ikke noget.
Personalet er meget komptente, serviceminded og et ophold her på Dyvig Badehotel kan varmt anbefales.

Tak, Pkoch