Tidspunkt pĂĄ ĂĄret
Anmeldt d. 19. juni 2020

Stedet er smukt og skønt - men servicen jeg oplevede da mine forældre skulle holde 40 års bryllupsdag var simpelthen ganske horribelt! Jeg har aldrig oplevet noget lignende.
De annullerede hele vores ophold - uden at give os besked! Og da vi - fuldstændig rystede og uforstående - bad om en forklaring eller en løsning, fik vi af vide, at vi skulle lade være med at brokke os, og at der ikke var noget at gøre.
Min mor, der ellers er ganske konfliktsky og rolig, fik smækket røret på, da hun forsøgte at ringe til dem.
Jeg kan se på tidligere anmeldelser herinde og på Facebook, at vi har været uheldige at have været i kontakt med den samme person hos Dyvig. De anmeldere er efterfølgende blevet chikaneret på deres egne facebook-sider. Derfor er jeg ikke specielt tryg ved at komme med denne anmeldelse, men den oplevelse vi havde var helt surrealistisk, og jeg er simpelthen nødt til at tage den chance.
Dyvig er et dejligt sted. Det anerkender jeg fuldt ud. Men den ledelse og hĂĄndtering vi var vidne til var dybt chokerende.

1  Tak, pewela
Anmeldt d. 16. juni 2020

Vinhar netop overstået to overnatninger på Dyvig og er fuldstændig blæst bagover, over hvor skønt et sted det er!

Stedet ligger pragtfuldt placeret i bunden af den smukkeste vig og langt væk fra larm og trafik.

Hotellet er smukt udført og stilen er ekstremt gennemført! Man føler sig hensat til et ægte 1920’er badehotel. Selvom hotellet kun er 10 år gammelt er det umuligt at se det nogen steder (andet end på standarden der er ekstremt høj)!

Vi boede i Dyvig suiten der igen er smukt og gennemført indrettet. Der er ikke en finger at sætte nogen steder!

Personalet har hele vejen igennem været smilende, venlige og meget serviceminded.

Endelig er der maden der ogsĂĄ er helt i top. Man har slet ikke lyst til at forlade stedet pĂĄ noget tidspunkt da bĂĄde morgenmad, frokost og aftensmad (hvadend man fĂĄr den i brasseriet eller Restauranten) var fantastisk.

Vi har allerede booket en suite for fem Nætter næste år når vi skal komme os efter vores bryllup! :)

Uden sammenligning den bedste hoteloplevelse vi har haft i Danmark!

Tak, Dalle1985
Anmeldt d. 11. juni 2020

Vi har besøgt Dyvig Badehotel 2 gange, første gang i november sidste år, anden gang i begyndelsen af juni i år.
Oplevelsen sidste år var kanon god. God atmosfære, dygtige medarbejdere der uden undtagelse var både venlige og opmærksomme , dejligt værelse og endnu bedre mad, både aftenmenu og morgenmad.
Oplevelsen her i juni var også god. Tjenerne var ok, maden også - måske lidt mindre elegant end første gang. Værelset var fint. Hvad får os så til at trække lidt på det i forhold til første gang? Det virkede lidt som om Dyvig skulle op i gear igen efter den lange lukning. Der var ikke (med ganske få undtagelser) den spontane og venlige interesse som vi tidligere havde oplevet. Vi håber virkelig det vil lykkes at finde tilbage til den form igen, for vi kan godt lide stedet og kommer gerne igen.

1  Tak, Pernille H
Anmeldt d. 3. juni 2020

Vi fejrede en 60-års fødselsdag, 10 personer i alt og havde booket værelser, middag osv.
Man ankommer til Dyvig for enden af en vej, og forenden ligger hotellet og havnen, som man som gæst kan benytte. Stedet ligger enestående og hotellet fremtræder flot og vedligeholdt med en smagfuld indretning.
Værelserne er forskellige af størrelse og indretning, men alle er pænt store. Vi havde et værelse i stueplan med direkte udsigt og udgang til en fælles terrasse.
Der er ikke sparet på indretningen, som vel nærmest kan kaldes engelsk klassicisme. Alt i bedste håndværk og kvalitet.
Maden var meget lækker og specielt saucene gjorde et stort indtryk.
Morgenmaden foregik på terrassen og pga. Corona var der ikke buffet, men servering ved bordet. Der var rigeligt af alt og meget lækkert.
Betjeningen er helt igennem høflig, venlig og med den skønne sønderjydske accent.
Det er svært at sætte en finger på dette sted. Eneste forbedringspunkt er måske, at badeværelsernes kvalitet af sæbe etc. godt kunne matche kvaliteten af indretningen bedre.
Vi kommer bestemt her igen.

Værelsestip: A room overlooking the sea
Tak, 772jesperb
Anmeldt d. 31. maj 2020

Årets pinsebrunch skulle serveres ved bordet. Hvad de ikke havde nævnt var at den sædvanlige ad libitum var erstattet af 1 enkelt stykke laks, en portion røræg til deling og tørre rundstykker. Der manglede flere af de retter de havde reklameret med, og ved forespørgsel efter mere mad blev vi nægtet da de lige ville se om der kom flere gæster som også skulle have. Tjenerne var ufrivillige i at fylde op på mangler, og begyndte at undgå bordet helt. Det kostede dog det samme som den årlige buffet med alt hvad man kan spise. Arrogant service og middelmådig cafe mad, kan ikke anbefales.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, Ntnielsen