Anmeldt 31. juli 2017 fra mobile enheder

Autentisk oplevelse i rolige og behagelige omgivelser. Nød haven - en oase med stolte, gamle kæmpetræer. Venlig og smilende betjening, der hjælper med alt fra iskaffe til glutenfrit brød. Tak for et skønt ophold!

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, Thomas G
Anmeldt 5. juli 2017 fra mobile enheder

Meget hyggeligt sted. Vi sad i den hyggelige have. Jeg fik lækker sønderjysk rugbrødslagkage og kaffe. Kaffen havde en rigtig god smag. Mine piger fik pandekager med is. Det var knap så lækkert. Isen var en firkantet skære is. Jeg vil gerne anbefale stedet.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Sannemedfamilie
Anmeldt 20. juni 2017

Fredag - kaffepause på Det Gamle Apotek i Gråsten. Utrolig venlig og sød betjening. Lækre kager (både æblekagen og den sønderjyske rugbrødslagkage) - her er så skøn en atmosfære at eftermiddagspausen både lørdag og søndag også foregik i den dejlige have hos Det Gamle Apotek. Masser af dejlig kaffe og skøn kage. Det er blevet vores yndlingscafe' i Gråsten.

• Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, Allan P
Anmeldt 30. april 2017 fra mobile enheder

Du træder 75 år tilbage i tid, når du går ind i cafeen. Hyggelig indrettet med loppefund og alternative løsninger. Venligt personale. Helt sikkert et genbesøg værd. Selv maden serveres på en utraditionel måde. Fornuftige priser.

Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Ann E
Anmeldt 23. april 2017 fra mobile enheder

En utrolig dårlig oplevelse..Vi besøgte stedet for at få lidt at spise, tjeneren anbefalede tarteletter, så det bestilte vi. Tarteletten var sej og ikke engang lunet, fyldet høns i asparges meget kedeligt. Lokalet var rodet og meget dårligt indrettet. Det er ikke et sted vi kommer igen.

Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Henrik P