“Gode bøffer”

Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 15. juli 2018 fra mobile enheder

Spiste middag med hele familien. Gode bøffer og dejlig udsigt. Priserne var også fornuftige. Vil klart komme retur

Tak, mbul0w

Anmeldt 15. juli 2018

Lækkert steakhouse med virkelig gode bøffer, velsmagende tilbehør og god beliggenhed lige ned til vandet og slottet. Gode muligheder for at sidde ude. Du kan dog ikke reservere bord udenfor, og stolene ude synes vi ikke lever op til stedets øvrige standard. Vi fik 2 supermøre Reybye og 2 skønne desserter. Man kunne tilkøbe div. sovse for kun 20 kr., hvilket jo er yderst rimeligt. Vi kunne ikke sætte en finger på maden overhovedet. Så eneste lille minus udover stolene udenfor var, at det var 5 - 6 søde unge mennesker på arbejde til at servere. Men tilsyneladende havde de ikke ansvar for hver sit bord, hvilket var noget forvirrende. Og eneste årsag til at i ikke gav drikkepenge til den helt nye tjener vi betalte til. Jeg vil anbefale at man satte den sammen søde tjener til at opvarte det samme bord. Men det skal jeg jo ikke bestemme. Vi kommer bestemt igen, hvis vi igen vil have en 1. klasses bøf i Sønderborg.

Tak, Jens L
Anmeldt 14. juli 2018

Min mand og jeg har nydt et helt fantastisk måltid på OX-EN Steakhouse i Sønderborg. Min mand fik Ribeye og jeg fik oksefilet. Begge fik vi karfoffelbåde, bearnaise sauce og aioli - og super-mørt kød. Betjeningen var opmærksom og vi retter en stor tak til kokken for et vellykket måltid. Vi kommer helt sikkert igen og igen og igen...

Tak, MetteB571
Anmeldt 9. juli 2018 fra mobile enheder

Vi var der lørdag, lige til rigridderfesten, så der var run på. Vi er en familie med 2 børn på hhv 11 og 6 år. Den mindste var meget sulten da vi kom, omkring 19.30, vi måtte vente en del tid på maden pga travlhed, hvilket de unge menneske kom og for klarede. Da ham på 6 sagde jeg er sulten, kom der fluks en skål pommes frites på bordet. Flot gestus. Der kom også ekstra pommes til da maden kom. Tak for det. Da vi skulle betale, ville de ikke have penge for drikkevare, fordi vi havde ventet så længe. Vi er yderst tilfreds med den lækre mad betjeningen og havde da også gladeligt betalt for vores drikkevarer.

Tak, Dorte B
Anmeldt 6. juli 2018

Var i Sønderborg på mini ferie, spiste middag to dage her. Det var super dejlig mad og skøn betjening af de sødeste unge mennesker. Den ene aften to vi deres tre retters menu og den anden valgte vi selv, alt var så lækkert. Det er ikke sidste gang vi har været der. Stor ros til køkkenet og betjeningen.

Tak, Dorthe56

Rejsende, der kiggede på OX-EN Steakhouse, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i OX-EN Steakhouse? Fortæl om dine oplevelser!