170 $
Expedia.com170 $
Anmeldt d. 10. august 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Anmeldt d. 8. august 2021

2 overnatninger med familien - hotellet har en noget slidt fremtoning og standarden er ikke som den normalt er på andre Scandic hoteller.
Badeværelset kunne godt trænge til en ordentlig rengøring - specielt i brusenichen hvor der er meget beskidt (skimmelsvamp??).
Beskidt lagen med malerplet på ved ankomst.
Bad endvidere om rent lagen dagen efter, hvilket vi fik uden problemer. Det undrer mig at rengøringspersonalet ikke tømmer en helt fyldt skraldespand på værelset også, når man nu er på værelset.
Fin morgenmad og flinkt personale.

Tak, Getaway301007
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Et hotel i forfald, alt hang i laser og var møg beskidt.
Restaurant og bar minder mest af alt om et cafeteria, bakker til morgenmad der ikke passer til tallerkener.
Vi bor på mange forskellige hoteller i løbet af et år, og jeg har aldrig følt at mine penge var smidt ud af vinduet som efter besøget på Scandic Sønderborg og vi vender aldrig tilbage.
Alt for dårligt til prisen.

1  Tak, 519prebena
Anmeldt d. 4. august 2021

Dato for ophold: august 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Anmeldt d. 3. august 2021

Vi var en familie på fire, der tog et ophold på Scandic i Sønderborg. Prisen for opholdet var alt for høj, og kunne slet ikke leve op til vores forventninger. Specielt blev vi lamslået over det antal mennesker hotellet tillod i morgenmadsbuffet , de kunne slet ikke styre det. Jeg gjorde opmærksom på problemet, og bad om en tilbagemelding, som jeg aldrig fik.
Samtidig måtte indtagelsen af morgenmaden Max vare 30. Min. Vores stille og rolige start på dagen kunne vi godt vinke farvel til, og er det ikke en del af ferien ?.
Kære Scandic i Sønderborg, vi ved godt at I skal tjene penge, men pas nu på jeres gæster, og prop nu ikke flere gæster ind end hvad der er plads til.
Hilsen Lars

Dato for ophold: juli 2021