ScandicHotels.com
181 $
187 $
Gratis afbestilling indtil d. 31/10/21
Book nu, betal under opholdet
187 $
Anmeldt d. 14. juli 2021

Dato for ophold: juli 2021
  • Rejsetype: Rejste med venner
Anmeldt d. 12. juli 2021

Vi havde nogle overnatninger. Hotellet fungerer fint, men receptionen virkede underbemandet: Når der er 7-10 personer i kø, må der være nogle af de medarbejdere der går rundt, som må kunne kunne give en hånd ned, Pga. Corona var rengøring af værelser reduceret - virkede mere som en besparelse.... Men eller fint ophold.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 461pnb
Anmeldt d. 2. juli 2021

Altid et godt sted at bo, god service og altid et smil på læben.
Sønderborg er en skøn by, med mulighed for mange gode oplevelser. Også et godt sted at tage på ture fra til de omliggende byer Tønder, Aabenraa for ikke at glemme Gråsten. Hvis man er heldig, kan man se kongeskibet Dannebrog ligge ved kongekajen i Sønderborg havn.

Dato for ophold: juni 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, Trille01
Anmeldt d. 8. juni 2021

Anmeldt d. 7. juni 2021

Godt tilfreds med Scandic valgte stedet da stedet har ladestander til EL- bil hvilket vi er ejer af fik indfriet forventningerne til 1864, Dybbøl Mølle og Sønderborg næste gang blive det Scandic Hotel i Århus

Tak, Duuserne