Anmeldt d. 13. september 2020

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Niels Sørensen, General Manager hos Scandic Sønderborg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 6. september 2020

Vi besøgte dette hotel igen - har været her en del gange efterhånden. Hotellet ligger i rolige omgivelser og nogle kilometer fra centrum.

Værelset vi fik var et standard værelse - og det trænger efterhånden til renovering.

Pga. corona situationen var deres restaurant lukket i weekenden - det forstod vi ikke helt for der var mange gæster.

Tak, Peter S
Anmeldt d. 6. september 2020

Vi var to par der habde booket værelse fra lørdag til søndag. Da vi ankom lørdag kl 16:30 var værelserne endnu ikke klar. Vi fik først det sidste værelse kl. 19:00.
Da vi søndag morgen kom ned til morgen mad var restauranten et stort kaos hvor det var umuligt at holde afstand. Der var intet synligt personale til at overvåge og vise til rette, ingen afstands mærker eller pile til ensretning, så de rigtig mange gæster vadede blot rund om hinanden. Selv håndsprit løb tør midt i det hele. En rigtig utryg oplevelse hvor man fornemmer at ledelsen af scandic har sat gæsternes helbred på spil for at tjene penge. FØJ.

Værelsestip: Hold dig fra dette hotel hvis du vil leve.
Tak, MIK123455
Anmeldt d. 11. august 2020