Åben i dag: 12.30 - 15.00

LarsHorn
Nørresundby, Danmark
fra mobile enheder
Rigtig god formidling

Mange gode aktiviteter med link til historien. Især telegrafen var mine børnebørn på 11 og 12 vilde... læs mere

Anmeldt d. 14. august 2020
anette222
Sønderborg, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 19. september 2020 fra mobile enheder

Kommer man fra Sønderborg centrum er det en smuk smuk opkørsel af bakken til Dybbøl Banke. Et stykke Danmarks historie der skal opleves

Tak, LarsHorn
Anmeldt d. 5. september 2020 fra mobile enheder

Vi var et smut forbi Dybbøl Banke på vores tur på Gendarmstien. Området er bare super skønt og har en fantastisk udsigt.

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, michaelaM8336JQ
Anmeldt d. 4. september 2020 fra mobile enheder

Kan virkelig anbefale et besøg i Historiecenter Dybbøl Banke.
Vi startede med at se en 20 min lang dokumentar omkring krigen i 1864, der var meget spændende. Derefter gik vi rundt på egen hånd i en lille times tid, hvorefter vi fik en historisk time med guiden Thomas. Hold nu op siger jeg bare. Har ALDRIG mødt en mand, der så levende kunne fortælle om krigen og soldaternes gøren og laden. Gid jeg havde haft ham i historie, så er jeg sikker på jeg ikke havde været så meget fraværende. Kan kun give min bedste anbefaling til stedet takket være Thomas.

Dato for oplevelse: september 2020
1  Tak, julliegroenlund
Anmeldt d. 19. august 2020

Udstillingen er rigtig fin og spændende, og man kan bruge megen tid der. Men i jubilæumsåret for genforeningen er 130 kr for en billet lidt for høj.

Tak, Ronald B
Anmeldt d. 16. august 2020

Vi ankom d.11 august om morgenen. Vi betalte og ville starte med filmen i underetagen. Mere en halvvejs i filmen kommer en dame uden kommentarer og slukker filmen. Vi siger det kan man da ikke uden lige at sige det, men det mener hun da hun skal reset. Hurtigt derefter kommer 43 personer ind í lokalet hvor vi (2) sidder. Nu er vi 45 selvom i reklamere med rummet er til max 40. Medarbejder går "bare" hvorefter vi vælger at forlade lokalet.
Jeg finder medarbejderen og spørger hvorfor hun ikke lige orienterede os om det selskab der skulle se filmen fra start istedet for bare at slukke. Til start påstås problemer med teknikken men selskabet var grunden. Det ville klæde jer at holde jer til sandheden. Efter lang tid tilbyder hun gratis kaffe som undskyld. Vi takker nej men jeg opfordre hende til at overholde antallet i selv skriver på max. 40. Hun vil gøre noget ved det, men intet sker !
Generelt blev der ikke vist respekt på stedet da vi var der med henblik på Convid 19.
Medarbejderne efterlever det heller ikke selvom de ved betalingen kan se folk næsten stå på nakken af hinanden.
Øv øv kan ikke anbefale dette sted i corona tiden. Der bliver sløset med hygiejnen, lige gyldighed fra personalets side hvor de ikke har overblik på hvor mange der generelt er i lokalerne indenfor.
Vi var der 45 min og valgte at gå for vores egen sikkerheds skyld.
Spild af penge og tid.

Tak, Skole3