Åben i dag: 12.30 - 15.00
Fint at se

Havde fin time i historien vingesus. Ganske fint med qr koder etc og overskuelig afstand. Kan... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
sufjord
Vejen, Danmark
fra mobile enheder
Fin oplevelse - husk filmene

Fin oplevelse. Kan absolut anbefale at se de 2 film, der vises. Først en ovenpå ved siden af... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Pia S
Støvring, Danmark

Anmeldt d. 28. juni 2016

Man får en fantastisk fornemmelse af, hvordan soldaterne har levet under krigen i 1864. Meget pædagogisk rundvisning og 2 forskellige film, der underbygger og forklarer.

Tak, Nora N
Anmeldt d. 26. juni 2016 fra mobile enheder

120 kr i entre for at besøg en udstilling hvor der var byggemateriale der lå og flød, så det virkede halv færdigt - det er for dyrt. Personalet sad i en af boderne og havde travlt med at tale sammen - det virket til at de ikke gad tale med gæsterne. Alt for dyr entre i forhold til hvad det var.

Tak, Sisse V
Anmeldt d. 21. juni 2016

Et besøg værd,- dog var vi skuffede over, at medarbejderen i Cafe'en lukkede for adgang til Dybbøl Mølle's udsigt 15 min før lukketid kl. 16. Vi fik dog lov til at købe lidt i butikken, inden der blev lukket præcis kl. 16 !!

Tak, BenteH701
Anmeldt d. 23. maj 2016 fra mobile enheder

Var i Sønderborg en weekend. Var den eneste der havde interesse i Dybbøl banke. Havde planlagt en segway tur men droppede det og tog en tur på "Museet"
Der var under 20 mennesker, hvilket var rart da Guiden derved havde tid til os! Der blev snakket, fortalt og diskuteret.
Synes ikke Museet egner sig alene, hvis ikke Guiden havde været der til at fortælle om tingene kunne man kun gætte sig til hvad de forskellige ting var, og så var det kedeligt. Men Guiden reddede de hele, både med fremvisningen af våben, historier fra en dagbog og rundvisning på voksende. Super godt!!
Den nye film var super god og omfattende, og gav et godt indblik i hele opløbet til krigen, selve krigen og de efterfølgende år.
Jeg ved nu langt mere om krigen i 1864 hvilket var det jeg kom for, så jeg er glad.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, TasiilaqTours
Anmeldt d. 6. maj 2016

Besøgte stedet Kristi Himmelfartsdag. Det var ikke overrendt af mennesker og det lille museum incl. udeområde kan nemt klares på en god ½ time. Udeområdet er ret "poleret" og minder næppe meget om datidens forhold. Entreprisen på 120 kr. er ganske pebret i forhold til museets indhold. I godt vejr er der en fantastisk flot gåtur langs skanserne ned til bugten.

Dato for oplevelse: marts 2016
1  Tak, henningn