“Absolut value for money”
Anmeldelse af Bella Italia

Bella Italia
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Trængte til lidt “let”
Vi fik pizza. De var super gode og veltillavede.
Fod betjening og smil på læben
Huset vin til også helt tilpas

Samlet en rigtig gid oplevelse

Tak, Jan L

Anmeldt 5. august 2021

Har besøgt restauranten 3 x indenfor 3 uger på ferie, og hver gang har det været rigtig lækkert!! Rigtig fin service og sød betjening.

1  Tak, Annette Dall H
Anmeldt 14. juli 2021

Vi bestilte take Away pizza og de var så lækre og god kvalitet. Klar anbefaling herfra. Ville ønske vi havde tid til at prøve restauranten også

Dato for besøg: juli 2021
Tak, annerJ8897BU
Anmeldt 28. juni 2021

Vi har været der flere gange gennem 13 år. Mad, vin, restaurant, og tjenere er bare i top.
Heldigvis har vi flere dage tilbage i Sønderjylland, så der er mulighed for at besøge restauranten igen

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, 317henrikr
Anmeldt 7. maj 2021 fra mobile enheder

Skøn menu til første middag efter Corona-nedlukning. Min mand og jeg nød den tilbudte 3-retters menu bestående af risotto med grønne asparges, kylling saltimbocca samt rabarberdessert med mascarpone. Dértil en lækker rosé samt lemoncello og grappa.
Restauranten var pænt besøgt, men støjniveauet var fint. God betjening.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, SusVedel

Rejsende, der kiggede på Bella Italia, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Bella Italia? Fortæl om dine oplevelser!