“Vi blev anbefalet stedet”
Anmeldelse af Bella Italia

Bella Italia
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 29. august 2020 fra mobile enheder

Vi blev anbefalet stedet og det fortrød vi ikke. Bestilte bord til 6 personer. Meget imødekommende modtagelse og bordet var klar med menukort og bestik. Specielle ændringer blev klaret og alt var fint. 20 min og alle fik gode retter på samme tid. Maden var rigtigt vellavet og smagte dejligt. Meget rimelige priser og vi kan anbefale stedet til italiensk mad. Fine lokaler.

1  Tak, mogensp747

Anmeldt 24. august 2020

Skøn autentisk Italiensk restaurant. Var heldig at reservere et bord selvom der var stor travlhed. Fin service, dejlig mad. Jeg var sammen med familie som også nød stedet og maden.

Tak, Inge Rye S
Anmeldt 19. august 2020

Vi var i Sønderborg i ti dage og spiste tre gange på Bella Italia. Betjeningen har mega travlt men formår at holde masken og give en super venlig service. Maden er rigtig god og rimelig. Kommer helt sikkert igen.

Tak, Ronald B
Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Vi tilbragte 4 dejlige dage på Bella Italia!
Fint værelse, dejlig morgenbuffet med styr på Corona !
Venligt og hjælpsomt personale og fin standard !
Dejlig central beliggenhed tæt på centrum!

Tak, 281knudh
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Har tidligere besøgt stedet hvilket tildligere har været super godt.
Denne her gang er det første vi bliver mødt med er forvirret personale som ikke arbejder struktureret samt to mandlige tjenere er meget højtrystende.
Bordbestilling er en nødvendighed men på trods af det farer personalet rundt for at tjekke hvor man skal sidde.
Maden: vi valgte pizza. Bundene var sprøde med lækkert fyld dog var der bare det problem at hverken fyld eller bund smagte af noget.
Så en oplevelse hvor man blev mæt og intet andet.

Tak, mortenc9000

Rejsende, der kiggede på Bella Italia, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Bella Italia? Fortæl om dine oplevelser!