“Var bedre engang, pesto til grin”
Anmeldelse af Bella Italia

Bella Italia
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 18. juli 2018 fra mobile enheder

Bella er blevet meget flottere med årene, men maden er kun blevet dårligere. Deres pesto er ærligt lidt til grin, da det er mere olie med lidt grønt i end pesto.. Pizza’erne er gode og det samme gælder deres pasta retter, men der mangler et pust af energi og noget nyt.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Freya M

Anmeldt 20. juni 2018

Vi ankom den 8/6 i forbindelse med revyen i byen, hvilket er en tradition for os. Vi har altid boet på Comwell hotel men ville lige prøve noget andet i år.
MEN det var slet ikke nogen succes....
Da vi ankom og en meget ung og usikker receptionist ville vise os vores værelse (Superior dobbelt værelse) Var det ikke rengjort... uredt seng, fyldt skraldespand og i det hele taget et meget rodet værelse. Pigen undskyldte og sagde at vi kunne sætte os og få noget at drikke så ville hun finde ud af hvad der var gået galt. Lidt senere henviste hun til et andet værelse... Slet ikke det vi havde bestilt.... etagen under.. Vi gav udtryk for vores utilfredshed, men kunne jo ikke andet end samtykke.
Da vi så meget imod vores vilje havde modtaget det andet værelse kom den unge pige og sagde at nu var vores bestilte værelse ved at blive gjort klar så hvis vi ønskede vores i forvejen bestilte værelse så kunne vi lige tage noget at drikke i mens det blev klar.
Alt imens skulle vi transporterevores bagage frem og tilbage fra værelse til værelse og “ned at få noget at drikke”
Vi konfronterede den unge pige med at vi skulle så mange gange ned at få noget at drikke pga hotellets fejl....men SLET ingen kompensation for hotellet store fejl☹️
Virkelig dårlig behandling... Kommer ALDRIG der igen ☹️

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, Mette Bach J
Anmeldt 14. maj 2018

Et utroligt gennemført projekt - man forener et hotel med "byens restaurant" - som har været suveræn siden 80'erne - høj standard - godt set !!
Vælger man et hotel i bymidten, følger støjen fra bylivet selvfølgelig med - desværre!!

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Rothshild
Anmeldt 15. april 2018 fra mobile enheder

Vi overnattede i Bella suite ( nr 302) som er et fint indrettet værelse, der desværre ligger ved siden af den lokale pub. Høj musik og larmende gæster til kl. 05.00. Det er ærgerligt, da Bella Italia ellers er et fint hotel med venligt personale. For dem der ønsker at være del af festen kan man ikke få bedre beliggenhed

Dato for besøg: april 2018
Tak, Christine H
Anmeldt 8. april 2018 fra mobile enheder

God italiensk mad og god betjening. Maden smagte utroligt godt og restauranten har yderst rimelige priser og fremragende service

Dato for besøg: marts 2018
Tak, RobertS5041

Rejsende, der kiggede på Bella Italia, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Bella Italia? Fortæl om dine oplevelser!