“Hyggeligt lokale - trist mad”
Anmeldelse af Bella Italia

Bella Italia
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Et virkelig hyggeligt lokale, men desværre kunne kvaliteten af maden ikke følge med. Vi var fem spisende ved bordet og ingen af os var imponerede. Min egen pizza var så våd i bunden, at den ikke kunne skæres. Hvis dette er det bedste spisested i Sønderborg (som TripAdvisor siger), så står det skidt til med det kulinariske i området. Tre stjerner bliver det til, for maden var trods alt spiselig, betjeningen god og lokalet som sagt hyggeligt.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Badeanden

Anmeldt 1. juli 2016

Udover at vi fik serveret lækker italiensk mad, fik vi også bevis på, at italienerne kan brygge dejlig øl! (Menabrea et Figli, Biella) Prøv det.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Poul434
Anmeldt 27. juni 2016

Bella Italia holder stilen. Det er stadig områdets absolut bedste og mest autentiske Italienske Restaurant. På en onsdag aften var der stop fyldt. De lækre stegte lammekotteletter vil blive husket længe.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Georg C
Anmeldt 7. juni 2016 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning i Sønderborg, og valgte at prøve Bella Italia netop fordi den har så gode anmeldelser og bedste rangering på Tripadvisor.

Maden var helt i top og levede fuldt op til vores forventninger.

Restauranten var godt fyldt op, og bordene stod meget tæt.
Det gjorde at man havde minimal plads, og ikke rigtigt kunne tale uden at nabobordene kunne høre alt.
Bella Italia havde ligesom mange andre restauranter valgt, at man ikke behøver at stille tandstikkere på bordene.
Det trækker ned i min bog, da det er en ubetydelig omkostning, at stille tandstikkere på bordet.
Tvært i mod er det rigtig træls at mangle, når man har fået en lækker steak, og noget sidder fast i tænderne.

Kan klart anbefales. Lidt mere luft imellem bordene og tandstikkere til rådighed, havde det været 5 stjerner herfra.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Slotsager
Anmeldt 9. maj 2016 fra mobile enheder

Bedste Pizza og pasta i byen, meget autentisk. Take away fungere også godt og man er altid sikker på at det er top kvalitet. Vi har besøgt stedet flere gange og det er altid en fornøjelse. Husk at bestille bord, da det er meget besøgt.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, jeanet82

Rejsende, der kiggede på Bella Italia, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Bella Italia? Fortæl om dine oplevelser!