Anmeldt d. 14. december 2018 fra mobile enheder

Vi holdte barnedåb på fjordhotellet.
Vi har både cøliaki og lactose allergi i familien og da det var højeste priotet for os at der var samme slags mad til dem som os andre. Da vi kom var bordene ikke færdig dækket. Den glutenfrie og lactosefrie mad var der ikke rigtig noget af og de måtte trylle en sovs frem. Sodand og øl blev smidt ind i en perrevælling. Vi kom til at betale for drikkelse der ikke var drukket m.m. virkelig dårlig oplevelse. En del af det der var aftalt inden blev ikke overholdt.

Dato for ophold: december 2018
Tak, Familien-Schwabe
Anmeldt d. 3. oktober 2018

Havde bestilt bord til frokost en lørdag. Vi ankom lidt tidligere end booket, og det hele virkede lidt spøjst og kikset, da vi ankom. Der var et stort selskab, og det var umuligt at få kontakt til noget personale. Endelig lykkedes det – vi fik anvist vores bord, men de havde ikke tid til at betjene os før tidspunktet for bordbooking.

Skøn beliggenhed og udsigt over fjorden kunne vi da heldigvis nyde mens vi ventede. Vi blev betjent og blev positivt overrasket, da vi fik vores smørrebrød. Flot anrettet og virkelig lækkert.

Dato for ophold: september 2018
Tak, MN2300
Anmeldt d. 27. august 2018

Hyggeligt hotel med en rigtig god beliggenhed ved fjorden. Maden var perfekt og servicen helt i top. Vi var 7 personer afsted, hvor alle roste dette hyggelige hotel. En af deltagerne var allergiker, hvilket der i høj grad blev taget hensyn til.

Dato for ophold: august 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, JensenSkovlunde
Anmeldt d. 7. august 2018

Efter at have fået anvist et forkert værelse i forhold til hvad vi havde bestilt, men dette blev hurtigt rettet, derefter fik vi et perfekt værelse med udsigt over bådhavnen, som man kunne nyde fra altanen som fulgte med værelset. Fine senge og badeværelse forhold.
Morgenmaden var lidt skrabet, kunne godt være lidt mere at vælge imellem. Vi valgte at få aftensmaden der en dag, som bestod af Wienerschnitzel som var perfekt. Alt i alt et ganske udmærket ophold.

Værelsestip: Få et værelse med udsigt over fjorden.
Dato for ophold: august 2018
Tak, Voresferie
Anmeldt d. 24. juli 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt ældre hotel med dejlig udeservering - fin udsigt over bådehavn & fjorden !
Vi valgte dagen’s menu - Wienersnitsel med hele svineriet & dertil valgte vi en kold roce’vin & vand.
Det smagte rigtig dejligt og der var nok af det hele - store portioner så enhver bliver mæt.
Alt ånder fred & idyl - sikken fortryllende ro.
Parkering tæt på - venligt personale - priser stemmeroverens med det leverede.

Stor tak herfra - Per Kirchoff Pedersen.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 176perk