“Fransk stemning i Sønderborg”
Anmeldelse af Bistro Grand Mére

Bistro Grand Mére
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Besøgte restaurant på en dejlig aften med solskin, ligger ud til vandet. Fik 3-retters menu til 295 kr, som bestod af dejlig rørt tatar med trøffel creme - vores børn var vilde med det. Bagefter fantastisk confit de canard. Virkelig høj bistro kvalitet i Sønderborg. God betjening og smagfuldt indrettet både ude og inde - ægte fransk stemning i det sønderjydske

Tak, nicolajc951

Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Fremragende fransk bistro på perfekt placering ved kajen med udsigt til både slot og mølle... vi Fik tatar , bøf bearnaise og creme brûlée, alt spillede.

Tak, CphDane08
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Lækker og frisk fisk - kunne dog med fordel være mere varm - og stå godt med lille portion af nye danske kartoffel (selvom det ikke er så fransk). Hurtig og effektiv betjening. Smilende og imødekommende personale på trods af megen travlhed. Pæne omgivelser - ude som inde.

1  Tak, sofier_nnebekm
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Havde booket bord på dette skønne sted, ankom i fantastisk vejr, en time før, så vi nød dejlig aperol udenfor, hvor man sidder og kigger ud på vandet og bådene. Blev vist ind til vores bord, et skønt bord ved vinduet. Lækkert brød, kom med det samme. Vi bestilte jomfru hummer og beuf Bearnaise. Og wauuuuu begge dele var fuldstændigt fantastisk. Jeg er en sucker for bearnaise og den var perfekt. Lækre vine, dog ikke særlig stort udvalg. Følte mig totalt som hensat i Frankrig. Personalet var tip top, utroligt søde og smilende.
Det var faktisk så lækkert, at da vi var ude og gå i byen dagen efter, måtte frokosten nydes der og det var ligeså lækkert og hyggeligt med genkendelse fra personalet.

Det eneste der havde gjort det lidt mere perfekt for mig, havde været Orangina på menu kortet.
Jeg er virkelig fan af dette sted og de får mine største anbefalinger. 5 store stjerner pil op.

2  Tak, ChristinaDue
Anmeldt 23. juli 2020

Dejligt sted. Super sød betjening - både de unge piger og fyre samt værten.

Kom et par gange både et til glas vin, en sen creme brulée og en frokost. God mad - den franske inspiration er meget tydelig, hvilket gennemsyrer menykortet (deres udvalg af drinks kunne dog være bedre).

Fantastisk beliggende lige ved havnen.

2  Tak, Lars S

Rejsende, der kiggede på Bistro Grand Mére, kiggede også på

Har du været i Bistro Grand Mére? Fortæl om dine oplevelser!