“Velsmagende fransk mad til rimelige priser ”
Anmeldelse af Bistro Grand Mére

Bistro Grand Mére

God, veltillavet mad på byens nyåbnede bistro. Restauranten er beliggende ved havnefronten og der er en flot udsigt over vandet. Vi gik mætte og tilfredse derfra og kan på det kraftigste anbefale at besøge stedet hvis man er fan af Mounes Frites, Confit de Canard og gode fiskeretter. Glem ikke deres dejlige Gateau Marcel.

Tak, 299AnneC

Fik tatar, hvor det hele var rørt sammen. Foretrækker det adskilt. Det var også eksotisk med pomfritter somtilbehør. Betjeningen var med venlig.

Tak, Margrethe S

Fik det lækreste mad i Sønderborg i Bistro Grand Mere. Østers, Asparges og Helleflynder, så blir’ det ikke meget bedre en skøn dansk sommer aften på den flotteste adresse i byen.....prøv det !!! I blir’ ikke skuffet

2  Tak, TinaI77
Anmeldt 21. juni 2020 fra mobile enheder

Spiste aftensmad i forbindelse med fødselsdag. Fik et godt bord. Havde lidt svært ved at vælge, hvad vi ville spise. Fik god hjælp og tålmodig betjening. Maden var lækker og levede helt op til forventningerne.

1  Tak, Anni49Jensen
Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Meget lækker mad med dejlig udsigt over vandet. Lille menukort med vel valgte retter. Anbefales men booke bord!

Tak, Bertil R

Rejsende, der kiggede på Bistro Grand Mére, kiggede også på

Har du været i Bistro Grand Mére? Fortæl om dine oplevelser!