118 $
Booking.com118 $
Priceline124 $
eDreams118 $
Anmeldt d. 7. december 2020 fra mobile enheder

Ærgerligt at de ikke havde taget hensyn til at 2 af os var laktoseintolerant. Vi havde ellers skrevet det til dem i forvejen, og de havde svaret retur. Der er ingen varm mad til morgenmaden. På anden dagen var der en form for spejlæg, hvor blommen var helt hård. Det der var til morgenmad var ellers fint og godt. Stort plus at der bliver fyldt op hele tiden, også selv om man kommer 20 min før morgenmaden lukker.

Værelset var godt og i orden. Pænt og rent og nyt. Indtjekning og udtjekning gør man selv, når man låser sig ind og ud med koden, som man får tilsendt lige op til opholdet.

Værelset 4 *
Morgenmad 3 *
Pris 4 *
Personale 4*

Dato for ophold: december 2020
2  Tak, Heidiaarhus
C, jensen, Ejer hos Hotel Sønderborg Kaserne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. december 2020

Kære Heidi,

Tak for din anmeldelse. Vi beklager misforståelsen mht. laktose – det var en fejl fra vores side. Vi håber at I alligevel kunne finde noget i udvalget, der kunne gøre jer mætte.

Generelt opfordrer vi altid vores gæster til at kontakte os på stedet, hvis man mangler noget, for så kan vi som regel løse det med det samme.

Vi er glade for at I synes om hotellet, og håber at I vil lægge vejen forbi os en anden gang.

Mvh.
HOTEL Sønderborg Kaserne

Anmeldt d. 5. oktober 2020

Jeg anbefaler varmt dette hotel, der er indrettet i nogle af bygninger på tidligere Sønderborg Kaserne. Nem indtjekning med forudgående sms med kode til værelset, som tilgås fra udendørs svalegang.
Fine nye værelser. Skøn seng. God udsigt udover Sønderborg og vandet. Meget roligt.

Et enkelt minus er marmorstengulvet i badet, som bliver ufattelig glat og garanteret vil give nogle faldulykker med tiden.

Morgenmaden er fin, men rummet mangler en ordentlig gennemtænkt indretning af placering af mad og drikke. Det fungerede dårligt.

Dato for ophold: oktober 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Kasper Beck H
C, jensen, Ejer hos Hotel Sønderborg Kaserne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. oktober 2020

Tak for besøget og din varme anmeldelse. Det glæder os, at du synes om værelset og hotellet generelt. Mht. gulvet i brusekabinen samt morgenmadens placering, vil vi naturligvis tage dette til efterretning, så det bliver så hensigtsmæssigt som muligt. Vi håber at se dig en anden gang igen. Mvh. HOTEL Sønderborg Kaserne

Anmeldt d. 23. august 2020

Boede 3 nætter på Hotel Sønderborg Kaserne. Lækkert værelse, stort, lyst og med havudsigt. Der var hedebølge, så en A/C kunne have været skøn, men med de store vinduer mod Alssund på vid gab fik vi lidt kølighed. Fine parkeringsforhold i et stille kvarter. Meget venligt personale. Der betales morgenmad ud over værelsesprisen. Morgenmaden var helt ok uden at være prangende. Hotellet hører ikke hjemme i den billige ende, men er også virkelig flot og moderne restaureret.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, carjuu
Thorben Jensen, Ejer hos Hotel Sønderborg Kaserne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. august 2020

Kære Carjuu,
Tak for din flotte anmeldelse. Vi er rigtig glade for, at I havde en god oplevelse hos os. Vi håber at vi snart kan byde jer velkommen igen. Mvh. HOTEL Sønderborg Kaserne

Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Jeg besøgte hotellet med min mor og far. De eneste ansatte vi mødte på der var rengøringen. Personligt, synes jeg at det dejligt (nødvendigt), at blive budt velkommen og sagt farvel. Det skete ikke, da man tjekkede ind og ud gennem en sms. Derudover var morgenmaden utrolig skuffende, og der blev ikke gjort efter hver gæst.
Ellers er værelser skønne, med god udsigt og er rent.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, lauraoC7848PL
C, jensen, Ejer hos Hotel Sønderborg Kaserne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2020

Tak for din anmeldelse. Vores reception er bemandet alle dage fra 10.00-20.00. Receptionen ligger ud mod havnen når du træder ind ad hovedindgangen. Vi beklager at morgenmaden ikke levede op til dine forventninger, og har bedt vores team om at være ekstra opmærksomme på oprydningen efter hver gæst, da dette naturligvis er noget vi fortsat sætter stor fokus på.

Anmeldt d. 7. august 2020

Super skønt at man får en flaske vin i gave. Fine lokaler, og to tv'er i et rum til tre. Dejligt at det er så nemt at komme ind og ud, hvis man har kørestol med. Det gjorde det betydeligt nemmere for os, da vi havde en person med, som er kørestolsbruger. Værelset kunne godt ha' haft stærkere lys, og jeg syntes også godt at der kunne ha' været lidt flere malerier på væggene. Renligheden var fin, men fandt flere steder, som ikke lignede at de var gjort rene siden sidste besøg. Udsigt var fantastisk, og en virkelig dejlig bonus. Alt i alt et godt ophold, som giver mig lyst til at komme tilbage.

Dato for ophold: august 2020
Tak, VictorTheMan05
C, jensen, Ejer hos Hotel Sønderborg Kaserne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2020

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at høre at opholdet overordnet var tilfredsstillende og ser frem til at tage imod jer en anden gang. Vi tager naturligvis de få punkter til efterretning.
Mvh. Stine, HOTEL Sønderborg Kaserne