“Super lækker middag”
Anmeldelse af Brasserie 1761

Brasserie 1761
Beskrivelse: ”Brasserie 1761” er en restaurant for dig, der er vild med design, god mad, samvær og afslappet stemning, uden at det skal koste en formue. Her finder du fremragende mad & vine, til en ualmindelig fornuftig pris uden at gå på kompromis med kvaliteten. Alt bliver lavet fra bunden, og der bliver så vidt muligt handlet lokalt. Vi tænker i høj udstrækning på bæredygtighed og økologi.
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Super lækker aftensmenu med øl og vin samt super betjening af tjenere - hurtig - effektive og meget venlige - kan varmt anbefale stedet

Tak, jack f

Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Vi er til sent frokost hvorfor der var få gæster. Vejret var skønt og vi sad derfor ude. Efter at have fået menukortet var der ingen kommunikation fra personalets side. De begyndte at modtage ordre fra kunder der var kommet senere end os, da vi og gæster ved vores nabo bord kommenterede dette fik vi bestilt. Derfor trak vi og gæsterne omkring de andre borde på smilebåndet da de begyndt at få deres mad - ja det var ikke vores dag og nej tænker der er andre steder jeg ville gå hen næste gang. Stor minus til et glas vin fik vi et lille halvlunken glas vand. Det ville have været dejligt med en kande is vand til ellers velsmagende mad

Dato for besøg: juli 2021
Tak, susanneg961
Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

En virkelig god oplevelse.
Vi valgte tatar og laks til forret.
Passende portioner, velsmagende, og en fryd for øjet.
Til hovedret oksemørbrad m. Tilbehør.
Virkelig lækkert. Personalet var virkelig professionel - mega go service.
En fantastisk placering med udsigt til vandet.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, helleryea
Anmeldt 19. juli 2021

Fik en stor caesar salad og et glas vin. Dejligt at isvand automatisk serveres med vin. Salaten var fyldt med store stykker kylling og rigeligt af den. Masser af ost og skønne hjemmelavede croutoner. Betjening sød og smilende. Og havde tid til at spørge undervejs om alt var ok. Og det til trods for alle borde var optaget. Så kommer gerne igen. Kunne se på nabobordet at stjerneskud måske også skulle prøves kh inge

Dato for besøg: juli 2021
Tak, inge k
Anmeldt 17. juli 2021 fra mobile enheder

Alt for lang ventetid på at bestille og få maden serveret. Der gik en hel time fra vi var ankommet til vi fik forret. Det tog tre timer at få serveret 3 retter, hvilket er for lang tid.
Maden var ok, men den smagte ikke af så meget.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Road59255941090

Rejsende, der kiggede på Brasserie 1761, kiggede også på

Har du været i Brasserie 1761? Fortæl om dine oplevelser!