“Rigtig od mad og super betjening”
Anmeldelse af Brasserie 1761

Brasserie 1761
Beskrivelse: ”Brasserie 1761” er en restaurant for dig, der er vild med design, god mad, samvær og afslappet stemning, uden at det skal koste en formue. Her finder du fremragende mad & vine, til en ualmindelig fornuftig pris uden at gå på kompromis med kvaliteten. Alt bliver lavet fra bunden, og der bliver så vidt muligt handlet lokalt. Vi tænker i høj udstrækning på bæredygtighed og økologi.
Anmeldt 11. august 2020

Vi var 4 personer, der spiste frokost. 2 x caesar salat og 2 x hønsesalat. Alt var veltillavet, velsmagende og delikat anrettet. Sød og nærværende betjening. Fantastisk smukt restaurant. Vi kommer meget gerne igen.

Tak, Ksn2300

Anmeldt 10. august 2020

Vi kom spontant og var så heldige at få bord på terrassen i dejligt sommervejr. Betjeningen var hurtig og maden var meget lækker. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Kritiskekaren
Anmeldt 10. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik lækre stjerneskud lavet af frisk fisk:-) Betjeningen var professionel og venlig. Vi sad udenfor i 30 grader varme med en dejlig udsigt. Jeg kiggede ind i restauranten som er absolut indrettet smagsfuldt!

Tak, kirstenb815
Anmeldt 5. august 2020

Vi gik ind for at få en frokost og fik en plads på dejlige terrasse med udsigt over vandet og Sønderborg slot.
Valgte begge at bestille deres bookmaker burger. Det var lækkert strimlet oksemørbrad på et stykke ristet brød med pommes frites. Smagte virkeligt lækkert.

Eneste minus - manglende af spritning af bordene efter hver kunde. Opdagede vi først, da vi spiste. Flere kunder bl.a. tyske kunder undrede sig meget.

1  Tak, bettinaskipper
Anmeldt 4. august 2020

Vi ankom og bestilte rørt tatar og rødspætte med persillesauce og nye kartofler.
Den ene rørt tatar var kødet dybfrosset, hvilket vi gjorde den unge pige, som serverede for os opmærksom på. Hun ville sige det til kokken, og vendte aldrig tilbage med en melding fra køkkenet.
Så kom rødspætten, som var så vandet at tallerken svømmede i vand, da vi begyndte at spise af den. Den havde tydeligvis været nedfrosset. Persillesaucen var hvid sauce med 2 duske persille oven på.
Det eneste rigtige ved restauranten var, at der ikke blev spurgt om, hvordan maden smagte.
Det var ikke pengene værd.

Tak, 431mettem

Rejsende, der kiggede på Brasserie 1761, kiggede også på

Har du været i Brasserie 1761? Fortæl om dine oplevelser!