Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Der er så meget godt at sige om dette sted, at jeg ikke ved hvor jeg skal begynde.
Omgivelser er idylliske og der er meget at se.
Bebyggelserne er ren og skær idyl med gennemført vedligeholdelse fra start til slut.

Forpagterne af stedet yder en super service og får en til at slappe af og føle sig hjemme.
Service på højeste niveau.
Maden er virkelig fænomenal god og vinkortet ligeså.
Det er 2. gang vi har været her som par og jeg anbefaler stedet på det varmeste ❤️❤️❤️

Dato for ophold: august 2020
Tak, galadir
Anmeldt d. 21. juli 2020

Dejligt lille charmerende hotel, med et fantastisk værtspar og personale. Virkelig lækker middag begge aftener. Kaffen fik vi på terrassen i vandkanten, med fantastisk solnedgang. Lækker morgenmad. Ligger ikke tæt på nogen by, - men kan varmt anbefales. Meget fin value for money.

Værelsestip: Lille værelse med udsigt er faktisk ok, - dog er sengen kun 140b.
Tak, petermZ8889DP
Anmeldt d. 18. juli 2020

Tusind tak for en udsøgt frokost min kone og jeg fik serveret onsdag 15. juli 2020. Mad, velkomst, betjening, ja alt er til højeste karakter. Kan varmt anbefales. En perle ved vandet, et stenkast fra færgen som bagefter tog os over til Als.

Her har du Morten og Anja en idyl som må besøges !

Tak, harboyum
Anmeldt d. 5. juli 2020 fra mobile enheder

Vi boede på Dyvig Badehotel og havde lyst til at gå en længere tur. Vi gik til færgen der går over til Ballebro - en smuk tur igennem marker og små søer. Vi fik en let frokost i den meget smukt beliggende Ballebro Færgekro - mad, betjening og udsigten var et besøg værdigt. Vi tog færgen tilbage og gik til Dyvig. En super dag

Tak, 717henriks
Anmeldt d. 4. juli 2020

Skøn kro med fantastisk beliggenhed, skøn mad og fantastisk personale.
Virkelig et sted hvor man kan slappe af og komme ned i gear. Personalet forstår virkelig at sørge for hver en gæst, uden at være anmassende. Hyggelig stemning og gode værelser. Maden er skøn. Vi kommer meget gerne igen.

Dato for ophold: juli 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med VisitNorway.com
Tak, Capijuni