Anmeldt d. 21. juli 2020

Dejligt lille charmerende hotel, med et fantastisk værtspar og personale. Virkelig lækker middag begge aftener. Kaffen fik vi på terrassen i vandkanten, med fantastisk solnedgang. Lækker morgenmad. Ligger ikke tæt på nogen by, - men kan varmt anbefales. Meget fin value for money.

Værelsestip: Lille værelse med udsigt er faktisk ok, - dog er sengen kun 140b.
Tak, petermZ8889DP
Anmeldt d. 18. juli 2020

Tusind tak for en udsøgt frokost min kone og jeg fik serveret onsdag 15. juli 2020. Mad, velkomst, betjening, ja alt er til højeste karakter. Kan varmt anbefales. En perle ved vandet, et stenkast fra færgen som bagefter tog os over til Als.

Her har du Morten og Anja en idyl som må besøges !

Tak, harboyum
Anmeldt d. 5. juli 2020 fra mobile enheder

Vi boede på Dyvig Badehotel og havde lyst til at gå en længere tur. Vi gik til færgen der går over til Ballebro - en smuk tur igennem marker og små søer. Vi fik en let frokost i den meget smukt beliggende Ballebro Færgekro - mad, betjening og udsigten var et besøg værdigt. Vi tog færgen tilbage og gik til Dyvig. En super dag

Tak, 717henriks
Anmeldt d. 4. juli 2020

Skøn kro med fantastisk beliggenhed, skøn mad og fantastisk personale.
Virkelig et sted hvor man kan slappe af og komme ned i gear. Personalet forstår virkelig at sørge for hver en gæst, uden at være anmassende. Hyggelig stemning og gode værelser. Maden er skøn. Vi kommer meget gerne igen.

Dato for ophold: juli 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med VisitNorway.com
Tak, Capijuni
Anmeldt d. 29. juni 2020

Lækker mad (3 forretter - 3 . hovedretter - 3 desserter - ikke flere retter, så alt er lavet fra bunden) Der var fisk, fugl og ko som valg til hovedret .... måske der kunne suppleres med en vegetar ret/kødfri ret? bare et forslag :)
Fantastisk behageligt personale, luksuriøs udsigt.
Fantastisk oplevelse, stedet kan varmt anbefales.
Kom så i kan opleve solnedgangen, solnedgangen på stedet er en historie for sig selv.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, BerithH1