Anmeldt d. 1. november 2017 fra mobile enheder

Super mad og dejlig betjening 3 retters menu med tilhørende vin menu, en positiv oplevelse som vi varmt kan anbefale. Hvis man er til ro og hyggelige værelser, så er det stedet man bare skal besøge! Ikke sidste gang vi kommer her

Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, Søren H
Anmeldt d. 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi overnattede på Ballebro Færgekro i 3 dage. Skøn beliggenhed ved vandet, fred og ro med mulighed for ture til Sønderborg, Als og Sønderjylland. Lækre, hyggelige værelser, vores med havudsigt. Alt holdt i god stil, rent og pænt. Meget venligt værtspar, der får en til at føle sig velkommen og tid til en snak. Morgenmad og 2-rettes middag var med i vores pris. Hjemmebagt morgenbrød med det hele og middagsretter af høj kvalitet. Kan bestemt anbefales, med eller uden børn. Vi kommer igen.

Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, OleWor
Anmeldt d. 21. oktober 2017

Som sagt er det 7. gang vi har været på ophold på Ballebro Færgekro - og det er ikke den sidste gang. Det er et ovenud sødt og venligt værtspar, men alt personale er venlige og hjælpsomme.Vi har nok boet på de fleste værelser, som altid er rene og pæne og hyggelige - vi har tit fået et værelse med udsigt og nyder det meget.
Beliggenheden er fantastisk - det er ren afslapning at bo der og at sidde i restauranten og se over mod Als er helt vidunderligt. Dejlige gåture har vi haft til Blans ca. 1 km derfra. Altid får vi det mest pragtfulde mad i restauranten. Så der er kun godt at sige om stedet.

Værelsestip: Alle værelser er gode og de fleste har udsigt
  • Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, Henrik Thorbjør... H
Anmeldt d. 19. august 2017 fra mobile enheder

Beliggenheden lige ned til Alssund (med badebro, rustikke fletmøbler og smukke træer) danner en meget idyllisk ramme for et ophold i vandkanten. At kroen så også er moderniseret i respekt for 1800-tallets byggestil, og har gode værelser i anneksbygningen, gør kun et ophold endnu mere attraktivt. Og som toppen på kransekagen kan Ballebro Færgekro også byde på et køkken, der absolut ligger over middel. Betjeningen er ydermere både venlig, humoristisk og afslappet.

Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, jbing2013
Anmeldt d. 10. august 2017 fra mobile enheder

Vi var på romantisk tur med to overnatninger. Stedet er skønt og vi have en fin lille værelse. Værterne var søde og meget gæstfrie. Maden var skøn og vinmenuen passede rigtig godt dertil. Kommer helt sikkert igen!

Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, Leslie T