“Virkelig lækker is”
Anmeldelse af Iskonditoriet

Iskonditoriet
Anmeldt 12. august 2021

Ønsker man en is af lidt bedre kvalitet, kan iskonditoriet klart anbefales. De laver selv isen og de har et stor udvalg af smage, lige fra hvid chokolade til ananas sorbet. Ikke mindst ligger caféen lige ud til vandet, så man har en skøn udsigt imens man spiser is.
Jeg vil klart anbefale andre dette sted og jeg kommer helt sikkert forbi igen.

Tak, ellamaria92

Anmeldt 5. august 2021

Rigtig lækker is, stort udvalg. Skønt man kan sidde udenfor med dejlig udsigt. Savner at bordene bliver tørret af!

Tak, Annette Dall H
Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt sted, lige ud til vandet.
Dejlig stemning, god betjening, pænt og rent.
Dejlig, dejlig is og god kaffe.
God idé med halve kugler, så man kan smage flere varianter. Vi kommer klart igen

Tak, jesperorebyh
Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækker hjemmelavet is og mange forskellige smage. Frisklavet hver dag og mulighed for at splitte en kugle i to forskellige smage.
Fik prisen for bedste is i Danmark i 2020 og så er udsigten på havnekajen skøn.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, WickieL
Anmeldt 22. juli 2021

Rigtigt god is, venlig betjening og mange varianter til familiemedlemmer som ikke tåler laktose. Rigtig hyggelig placering med til havnen samr mulighed for at sidde både inde og ude.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, ErwinC8

Rejsende, der kiggede på Iskonditoriet, kiggede også på

Har du været i Iskonditoriet? Fortæl om dine oplevelser!