“Nemt og lækkert”
Anmeldelse af Appetit

Appetit

Hyggelig atmosfære. Lavspillende pop-musik. God og flink betjening. God mad til prisen. Fair priser.

Tak, 642mied

Vi fik frokost her i forbindelse med shoppingtur. Vi fik burgere med pommes, hvilket var på tilbud til 59 kr.
Dette var meget passende. Lille portion pommes frites og ikke særlig meget kræs for detaljen. Men ok. Børnene var meget tilfredse.
Drikkevarerne kostede ligeså meget som maden.
Venlig og meget hurtig betjening.

Tak, louisecD4077TJ

Var inde og shoppe i Borgen, og fik lyst til en frokost. Vi valgte Appetit, da de så fint og meget hyggeligt ud. Betjening i top, maden var super alt i alt en positiv oplevelse.

Tak, 814famg
Anmeldt 12. juli 2019 fra mobile enheder

Fin og billig mad. Der er mulighed for glutenfri burger. Fint udvalg af forskellige cafe retter og drikkevarer.
Maden var varm og frisk.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 9mettel
Anmeldt 16. april 2019 fra mobile enheder

På besøg i Sønderborg ville vi have noget at spise som sen frokost/tidlig aftensmad.
Da det var søndag var der ikke mange cafeer åbne men vi fandt cafe Appetit i det nye center Borgen.
Vi blev fint modtaget og efter bestilling fik vi hurtigt maden. Den var veltillavet og varm. Betjeningen venlig og høflig. Alt i alt en dejlig oplevelse.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Karen H

Rejsende, der kiggede på Appetit, kiggede også på

Har du været i Appetit? Fortæl om dine oplevelser!