Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com244 $
Hotels.com231 $
eDreams244 $
CheapTickets231 $
Travelocity231 $
Priceline257 $
Anmeldt d. 13. september 2021

Dejlig oplevelse, vi boede på 15. etage med en utrolig super udsigt, vejret viste sig også fra den bedste side, solrigt og varmt, så vi kunne se langt, servisen var i top, personalet smilende og venlige, ren og pænt alle vegne, to overnatninger i top klasse.

Værelsestip: Vælg mellem 10-15 etage
Tak, ilse s
Mikkel Hansen, Marketing hos Steigenberger Alsik - Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Ilse,
Tusind tak for jeres besøg og de flotte ord. Det er dejligt at høre, at I har nydt jeres ophold her på Alsik.
Det glæder os, at I giver jer tid til at dele jeres oplevelse med os og andre.
Vi håber, at vi får mulighed for at byde jer velkommen tilbage i fremtiden.

Anmeldt d. 6. september 2021

Min bedre halvdel og jeg havde fornøjelsen af to overnatninger i en juniorsuite.

Super udsigt over Alssund og et rigtig dejligt og rummeligt værelse, særdeles vedindrettet og med elegant stil. Betjeningen også venlig.

Prisen er i den absolut højere ende, så man kan også forvente sig noget mere af stedet.

I den sammenhæng var det en kilde til vedvarende irritation, at man ved bevægelse rundt på hotellet skulle anvende værelseskortet igen og igen (særligt når elevatorerne ikke altid var lige gode venner med kortene)

Desuden var det noget skuffende, at hotellet har valgt alene at have én type (meget varm) dyne at kunne stille til rådighed. Efter at have små-simret den første nat og vågne fugtig af sved var det således skuffende, at det eneste alternativ ifølge receptionen var den (temmelig meget køligere) oplevelse alene at sove med et dynebetræk. Nogen betragter nok dette som en lille detaije, men det var ikke nogen succes at skulle lade to nætters søvn blive ødelagt undervejs. Blot til info har andre hoteller i samme klasse sædvanligvis en pude- OG dynemenu at vælge fra ..

Dato for ophold: september 2021
1  Tak, John K
Mikkel Hansen, Marketing hos Steigenberger Alsik - Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. september 2021

Kære John.
Tak for jeres besøg - og tak fordi du deler dine oplevelser med os.
Vi er rigtig glade for, at I har haft et godt ophold og at I har nydt hotellet.
Vi er selvfølgelig ærgerlige over, at I har haft problemer med elevatorerne under jeres ophold. Vi vil ligeledes undersøge mulighederne for at kunne tilbyde andre dyner fremover.
Mange hilsner
Mikkel, Alsik Hotel

Anmeldt d. 30. august 2021 fra mobile enheder

Flot hotel med fantastisk beliggenhed ud mod vandet. Vi havde en skøn suite med hjørneudsigt over vandet. Lækre senge og interiør. Dejligt med køleskab og nespressomaskine. Lidt flere kaffekapsler end tre vil være dejligt.
Morgenkåbe og futter på værelset, så man kan gå omklædt over til spaområdet.

Morgenmaden er dejlig og med stort udvalg.

Spaafdelingen er kedelig - 2 pools og 1 sauna i omklædningen - men den er vist ved at blive udbygget. Eller også skal man tilkøbe adgang til et andet spaområde?? Vi manglede i hvert fald mulighed for saunagus, dampbad, skrub mm.

Tak, louisecD4077TJ

Kære Louise,
Det glæder os, at I har nydt jeres ophold her på Alsik. Tak fordi I deler oplevelsen med os. Det er dejligt, at både mad, værelser og udsigt faldt i jeres smag.
Udbygningen af vores spa-afdeling er netop afsluttet, så gæsterne fremover kan besøge bl.a. steam room, finsk sauna og foot bath lounge.
Vi håber, at vi får mulighed for at byde jer velkommen tilbage i fremtiden, så I kan opleve nyhederne i Alsik Spa Pool.

Anmeldt d. 28. august 2021 fra mobile enheder

På vores sommertur i Danmark booket vi 4 dags Spa&Wellness ophold i August måned med mad på ny Hotel Alsik super flot direkte beliggenhed til Alssund havnefront i Sønderborg. Stort og flot Spa&Wellness i mange spændende udfordringer, alt velholdt og rent, flotte værelser med fri kaffe, the og vand plus flot udsigt til havnefront. Maden var flot og spændende arrangeret i restaurant Freja dog var spiseborderne alt for tætte på hinanden uanset C19 må afstand være større det var umuligt at skabe hygge omkring maden med 30 cm mellem borde alt for meget nabo støj mindre privat dialog dette bør huset superkok Jesper Kock arbejde med, der var rigelig borde tomme trods flot belægning en anden opgave at arbejde på fri Parkering et flot og dyrt hotel bør ikke kræve time betaling for hotellets gæster. Som international anmelder for TripAdvisor har Direktør og Chefkok Jesper Kock en stor stjerne hos mig udover det ønskede er stedet et super gastronomisk Hotel hvilket jeg sjældent har oplevet World Wide anbefaler alle varmt hotellet tak for oplevelsen

Dato for ophold: juli 2021
Tak, erikt779

Kære Erik,
Tusind tak for jeres besøg - og tak fordi I deler jeres oplevelse med os.
Det glæder os rigtig meget, at I har haft en dejlig ferie her på Alsik.
Tak for dine konstruktive input omkring den manglede afstand i Freia og parkeringsforholdene. Dem tager vi med i vores løbende arbejde med at forbedre gæsteoplevelse endnu mere.
Vi håber, at kunne byde jer velkommen igen i fremtiden.

Anmeldt d. 22. august 2021 fra mobile enheder

Det var med store forventninger vi ankom til hotellet lørdag. Der herskede pænt travlhed på hotellet trods klokken var 15:00.

Første udfordring var at hotellets elevatorer absolut ikke kunne klare moderat ankomst af gæster. Da vi havde ventet 10 min på tre elevatorer valgte vi trapperne.

Det med at bruge trapperne i stedet valgte langt de fleste gæster også. Den ene gang vi tog elevatoren talte alle om hvor utjekkede systemet var.

Værelserne var fine og udsigten god. Lige bortset fra at vi efter15 min blev forstyrret fordi personale skulle gøre senge klar. Ok. De svarede i øvrigt ikke igen når msn spurgte dem om noget .

Opholdet inkluderede spa og svømning i opvarmet pool. Fint dpa og pool men ikke over standard. Men for at komme ind blev det en kamp om at få lov. Vi havde bestilt samt fået bekræftigelse hjemmefra. Det var bare ikke registreret i deres system.

Normalt ville de fleste professionelle hoteller nok udvise konduite. Men her skulle vi argumentere i omkring 15 min før vi fik adgang.

Receptionisten brugte endda en overlegne og nedværdigende tome.. Og nu var det altså hotellet spm havde begået en brøler - aldrig hørt før på den måde i hotelbranchen?!

Da vi langt om længe bille gå ind og bade blev bi højlydt bedt om at blive til hun var færdig. Ok receptionist - bi ved godt at man skal skylles før svømning og at børn kan larme

Næste dag samme problemramme mht spa og bad. Troede dårlig tone var isoleret til en dame. Vi tog fejl. Puha

Til morgen buffet blev alt service lukket ned kl. . 11 , fordi? Fordi.

Hotellets indretning er smuk og velholdt. Og det ertder hi skat vi ses på arn plads

Kan ikke Anti. Og stoppe med ar sende indbydelser

1  Tak, A-Anmelder
Mikkel Hansen, Marketing hos Steigenberger Alsik - Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. august 2021

Kære gæst,

Vi er kede af, at jeres ophold på Alsik ikke leverede op til jeres forventninger.
Vi havde desværre en teknisk fejl på en af vores elevatorer i lørdags, som betød at den var ude af drift i to timer. Det beklager vi meget, men nogle gange svigter teknik desværre.
Vi beklager ligeledes, at jeres besøg i vores spa-afdeling blev skæmmet af en fejl i bookingen. Den oplevelse, som I beskriver, lever naturligvis ikke op til vores standarder.
Vi håber dog, at vi får mulighed for at byde jer velkommen tilbage i fremtiden, så I kan få et bedre indtryk af vores hotel.
Mange hilsner
Mikkel, Alsik Hotel & Spa