3 personer kigger på dette hotel
eDreams243 $
CheapTickets256 $
Orbitz.com256 $
Anmeldt d. 28. august 2021 fra mobile enheder

På vores sommertur i Danmark booket vi 4 dags Spa&Wellness ophold i August måned med mad på ny Hotel Alsik super flot direkte beliggenhed til Alssund havnefront i Sønderborg. Stort og flot Spa&Wellness i mange spændende udfordringer, alt velholdt og rent, flotte værelser med fri kaffe, the og vand plus flot udsigt til havnefront. Maden var flot og spændende arrangeret i restaurant Freja dog var spiseborderne alt for tætte på hinanden uanset C19 må afstand være større det var umuligt at skabe hygge omkring maden med 30 cm mellem borde alt for meget nabo støj mindre privat dialog dette bør huset superkok Jesper Kock arbejde med, der var rigelig borde tomme trods flot belægning en anden opgave at arbejde på fri Parkering et flot og dyrt hotel bør ikke kræve time betaling for hotellets gæster. Som international anmelder for TripAdvisor har Direktør og Chefkok Jesper Kock en stor stjerne hos mig udover det ønskede er stedet et super gastronomisk Hotel hvilket jeg sjældent har oplevet World Wide anbefaler alle varmt hotellet tak for oplevelsen

Dato for ophold: juli 2021
Tak, erikt779
Mikkel Hansen, Marketing hos Steigenberger Alsik - Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. september 2021

Kære Erik,
Tusind tak for jeres besøg - og tak fordi I deler jeres oplevelse med os.
Det glæder os rigtig meget, at I har haft en dejlig ferie her på Alsik.
Tak for dine konstruktive input omkring den manglede afstand i Freia og parkeringsforholdene. Dem tager vi med i vores løbende arbejde med at forbedre gæsteoplevelse endnu mere.
Vi håber, at kunne byde jer velkommen igen i fremtiden.
De bedste hilsner fra Alsik

Anmeldt d. 22. august 2021 fra mobile enheder

Det var med store forventninger vi ankom til hotellet lørdag. Der herskede pænt travlhed på hotellet trods klokken var 15:00.

Første udfordring var at hotellets elevatorer absolut ikke kunne klare moderat ankomst af gæster. Da vi havde ventet 10 min på tre elevatorer valgte vi trapperne.

Det med at bruge trapperne i stedet valgte langt de fleste gæster også. Den ene gang vi tog elevatoren talte alle om hvor utjekkede systemet var.

Værelserne var fine og udsigten god. Lige bortset fra at vi efter15 min blev forstyrret fordi personale skulle gøre senge klar. Ok. De svarede i øvrigt ikke igen når msn spurgte dem om noget .

Opholdet inkluderede spa og svømning i opvarmet pool. Fint dpa og pool men ikke over standard. Men for at komme ind blev det en kamp om at få lov. Vi havde bestilt samt fået bekræftigelse hjemmefra. Det var bare ikke registreret i deres system.

Normalt ville de fleste professionelle hoteller nok udvise konduite. Men her skulle vi argumentere i omkring 15 min før vi fik adgang.

Receptionisten brugte endda en overlegne og nedværdigende tome.. Og nu var det altså hotellet spm havde begået en brøler - aldrig hørt før på den måde i hotelbranchen?!

Da vi langt om længe bille gå ind og bade blev bi højlydt bedt om at blive til hun var færdig. Ok receptionist - bi ved godt at man skal skylles før svømning og at børn kan larme

Næste dag samme problemramme mht spa og bad. Troede dårlig tone var isoleret til en dame. Vi tog fejl. Puha

Til morgen buffet blev alt service lukket ned kl. . 11 , fordi? Fordi.

Hotellets indretning er smuk og velholdt. Og det ertder hi skat vi ses på arn plads

Kan ikke Anti. Og stoppe med ar sende indbydelser

1  Tak, A-Anmelder
Mikkel Hansen, Marketing hos Steigenberger Alsik - Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. august 2021

Kære gæst,

Vi er kede af, at jeres ophold på Alsik ikke leverede op til jeres forventninger.
Vi havde desværre en teknisk fejl på en af vores elevatorer i lørdags, som betød at den var ude af drift i to timer. Det beklager vi meget, men nogle gange svigter teknik desværre.
Vi beklager ligeledes, at jeres besøg i vores spa-afdeling blev skæmmet af en fejl i bookingen. Den oplevelse, som I beskriver, lever naturligvis ikke op til vores standarder.
Vi håber dog, at vi får mulighed for at byde jer velkommen tilbage i fremtiden, så I kan få et bedre indtryk af vores hotel.
Mange hilsner
Mikkel, Alsik Hotel & Spa

Anmeldt d. 21. august 2021 fra mobile enheder

Luksus og høj service , fantastisk morgenmads buffet med alt ig alt i høj kvalitet ! View over byen fra vores premium hjørneværelse på 12 sal var betagende. En storsmilende og imødekommende reception Et værelse med alt hvad du behøve af vand kaffe/The og badeværelses faciliteter ! En perfekt seng ! Gode spisesteder på hotellet der er på byens henrivende havnefront og gåafstand 5 minutter fra byens centrum ! Vi kommer igen

Tak, Jet17519708688

Kære gæst.
Tusind tak for jeres besøg og jeres flotte anbefaling. Det glæder os meget, at I havde et dejligt ophold her på Alsik.
Vi vil med glæde byde jer velkommen igen i fremtiden.
Det bedste hilsner fra Sønderborg

Anmeldt d. 15. august 2021

Vi havde en overnatning på Alsik lørdag d. 7 aug 2021 - vi har glædet os til dette ophold ,da vi har haft booket og om booket pga Corona - vi havde booket Nordic spa og ophold i spaet fra kl. 14.00 - og værelset er klart kl 15 - man da vi kommer får vi en 1 klasses behandling i receptionen ,hvor receptionisten finder et super værelse, som er klart til os fra vi ankommer 13.45 - vi har bestilt et premium værelset ( 8-15 etage ) og får det skønneste værelse på 12 etage med eminent udsigt ud over Alsund. Vi brugte pool afd. og især Infinity poolen var skøn, da vi kunne nyde det gode vejr og smuk udsigt derfra. Hvis det havde været dårligt vejr så havde vi nok brugt " nordisk spa" afd. mere ,som vi havde betalt 200,- pr person for at bruge. Pengene var lidt spildt men det var som sagt kun pga det gode vejr og begrænsede adgang til Pool området ( pga corona ) - aftensmaden blev indtaget i restaurant Alsik ,igen der får vi udsøgt service og vi kan varmt anbefale " vin buffet " i 3 timer vin ad litium - hvor man frit kan vælge mellem 3 flasker hvid, 3 fl. rød og rose samt dessert vin - vand - øl og juice. skøn ide og vi fik smagt det meste :) - vi fik en dejlig " kokkens menu" som var udsøgt og lækker. Alt i alt skal vores ophold på Alsik have 5 stjerner og det skal det, da vi ikke har noget at sætte en finger på dette skønne hotel og deres positive og serviserende medarbejdere - hvis vi SKAL sige noget, så manglede min mand " appelsin juice " til sin morgen mad, men der var efter min mening så meget andet lækkert drikkelse så for mig var det fint :) Vi vil helt sikkert komme tilbage og så skal vi da prøve " syttende " Tak for en skøn weekend.

Værelsestip: Spar ikke på værelset - udsigten gør virkelig en forskel
Tak, anettel179

Kære Anette,
Tusind tak for jeres besøg - og tak fordi I deler jeres oplevelse med os.
Det glæder os meget at høre, at I har haft en skøn weekend på Alsik.
Jeg sender jeres mange roser videre til mine kolleger.
Med hensyn til den manglende appelsinjuice, så er det faktisk et bevidst valg for vores side. Vores område er rigt på frugter, så vi sætter en ære i at alt vores juice stammer fra lokale frugter.
Vi glæder os til jeres næste besøg.
Mange hilsner Mikkel, Alsik Hotel

Anmeldt d. 14. august 2021

Hotellet er super fint med god beliggenhed og udsigt. Værelserne er dejlige store med en god indretning. Skøn morgenmadsbuffet med et stort udvalg og venligt personale.
Helt klart anbefalelsesværdigt.

Tak, Trine G

Hej Trine,
Tak for din flotte anbefaling - og tak for jeres besøg på Alsik.
Det glæder mig meget at høre, at I har haft et dejligt ophold.
Vi håber, at I får lyst til at besøge os igen.
De bedste hilsner fra Sønderborg