265 $
eDreams
Hotels.com251 $
Priceline279 $
Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

Meget flot hotel, men dårlig service, ingen smil, ingen varme. På værelset er der ingen bodylotion, heller ikke shower cap (normalt forventer man det på denslags hoteller). I poolen fungerer dyserne ikke, så hvis man skal have massage skal man vente i kø for den ene, der virker (2 min hver 15. min).

Dato for ophold: august 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, puka_kmd
Mikkel Hansen, Marketing hos Steigenberger Alsik - Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære puka_kmd,
Tak for jeres besøg på Alsik, og tak fordi I deler jeres oplevelser med os.
Vi er naturligvis meget kede af, at I ikke har fået det gode ophold, som vi bestræber os på at give alle vores gæster.
Vi tager jeres kritik til efterretning, og vi håber, at vi får mulighed for at byde jer velkommen igen i fremtiden.
Mange hilsner
Mikkel, Alsik Hotel

Anmeldt d. 22. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækket hotel med skøn beliggenhed med sødt og hjælpsomt personale.
Absolut godt. Skønne værelser dejligt klima på værelserne og i restauranten.
Rigtig lækkert morgenmad.
Oplevelsen på restaurant 17 er mit livs største gastronomiske oplevelse. Kokkene er ikke kun dygtige kokke, de er kunstner. Det skal OPLEVES!

Tak, Companion584221
Mikkel Hansen, Markedsføring hos Steigenberger Alsik - Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2021

Tusind tak for jeres besøg og den skønne anmeldelse.
Det glæder os meget, at I havde et skønt ophold.
De bedste hilsner fra Alsik & Syttende

Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Skak man til Sønderborg og bo så skal man vælge dette hotel. Med denne fabtastisk varm vands swimmingpool, med den mest betagende udsigt. Med et smillende og venligt personale med god mad, og morgen buffe i top klasse.Jeg har prøvet rigtig mange hoteller men det her var i top klasse 5 stjerner burde havde 6.Kommer helt sikkert igen
Ib Gimlinge

Tak, gimlinge

Tusind tak for dit besøg og de flotte ord.
Vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage.
De bedste hilsner fra Alsik

Anmeldt d. 12. juli 2021 fra mobile enheder

Betjening ikke særlig god, vi oplevede flere gange at sidde og vente lang tid. Morgenmadsbuffeten var heller ikke noget at skrive hjem for, brødet var langt fra godt!

Værelserne var sådan set fine, med god udsigt som var det eneste, der duede 100% på dette hotel.

Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Happyguy798
Mikkel Hansen, Marketing hos Steigenberger Alsik - Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juli 2021

Kære Rasmus,
Tak for jeres besøg på Alsik Hotel og vores restaurant. Hvor er vi kede af at læse, at opholdet ikke helt har levet op til jeres forventninger.
Vi opfordrer vores gæster til altid at henvende sig til personalet ved eventuelle mangler, da det giver os muligheden for give jer en bedre oplevelse.
Tak fordi du har givet dig tid til at dele dine oplysninger med os, og vi tager dit feedback til efterretning.
De bedste hilsner
Gitte Jepsen, receptionschef

Anmeldt d. 12. juli 2021

Er lige kommet hjem efter 2 nætter på Hotel Alsik - super lækkert hotel. Dejlige værelser, lækkert poolområde og skøn beliggenhed. Jeg synes, man får meget for pengene med fri afbenyttelse af pool, lækker morgenmad med al, hvad hjertet begærer. Eneste lille men, er at man ikke må benytte Fitness centeret, når man er under 18 - vi har en dreng på 16, der dyrker elitefodbold, som havde fået et træningsprogram med hjemmefra - han kan godt finde ud af at opføre sig ordenligt i et fitness center og specielt sammen med os voksne. Her kunne man måske se lidt på aldersgrænsen.

Tak, Pia S

Hej Pia,
Tak for din fine og grundige feedback. Vi er meget glade for at læse, at I har haft et dejligt ophold her på Alsik.
Unge på 16-17 år har faktisk adgang til vores fitnesscenter i følge med en voksen. Jeg beklager meget, at I tilsyneladende har fået forkert information under jeres besøg. Som følge af din henvendelse vil vi tydeliggøre dette overfor vores gæster i fremtiden.
Vi håber, at vi snart kan byde jer velkommen tilbage på Alsik.
De bedste hilsner fra Alsik