Anmeldt d. 14. august 2020

Vi var tre voksne (mor, far og voksen datter) som havde booket en junior suite i to døgn. Det var en god oplevelse og nogle små ting som kunne gøre bedre. Vi oplevede begge morgener ved morgenmaden, at gæster ventede ved indgangen (som der står på det lille skilt) der stod vi også selv. Men der kommer bare ikke noget personale og anviser plads, helt tilfældigt, når afrydderne ser der står gæster, fortæller de, at man bare kan gå ind, så vend da skiltet om!
Fantastisk oplevelse, at nyde udsigten fra 9 sal, ruderne kunne dog godt trænge til at blive pudset.
Når man nu har booket til tre voksne, må der ikke mangle håndklæde og kaffe til tredie person.
Men vi kommer gerne igen.

Tak, 110.889
Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Og med det skønne vejr kan det ikke blive bedre. Nordisk spa var ikke noget jeg faldt på halen af og kommer jeg igen er jeg ikke sikker på jeg vil betale de 199 kr. for at få det med. Jeg troede der var bad i koldt vand, men det var der ikke. Ellers var hotellet, og ikke mindst maden helt fantastisk. Rigtig god service i restauranten, med dygtigt personale. Jeg kan kun anbefale alle at prøve det. Bor man på hotellet skal man lige huske at opleve point of
view.

Tak, tanjaterp
Anmeldt d. 13. august 2020

Min mand og jeg var på forlænget weekend på hotellet og havde i den forbindelse booket tid til Nordisk Spa og flere behandlinger. Grundet COVID-19 skulle vi også booke tid til den almindelige spa. Det betød at der altid var god plads. Vores behandlinger var rigtig dejlige (to forskellige typer massage). I den nordiske spa er der blandt andet en rigtig lækker sauna med udsigt ud over vandet. Morgenmadsbuffetten var vildt god! Kæmpe udvalg og rigtig lækker mad.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Djaysii
Anmeldt d. 9. august 2020 fra mobile enheder

Vi overnattede med spaophold incl. 2 retters menu på restaurant alsik. Plus en alm overnatning.
Værelset var moderne og godt indrettet med, seperat toilet fra bruseområdet. Sengene var fortrinlige. Dog kunne man ikke sidde 2 op af ryglænet og se tv, uden at sengene gled udad. Og ligge ned kunne man heller ikke for, at se tv. Da tv’et var sat så langt nede, at det ikke kunne ses optimalt. Men hvad skal man også tv for, på så lækkert et hotel. Vi gik ned i baren. Fik en drinks hver udenfor, mens så ud over Als sund. Super hyggeligt. Menuen var 2 retter fastlagt menu. Der smagte fantastisk. Hver mundfuld var en oplevelse for sig. Varmrøget laks. Der var røget lige tilpas. Så røgsmagen ikke var dominerende. Hver bid, harmonerede perfekt og gav lyst til mere. Derefter BBQ kølle. Lækker mør godt krydret og klart smag af kvalitet og udsøgte råvare. Blev fristet til dessert, af de 2 lækre måltider. Og blev ikke skuffet. Penacotta med mokkasmag. Igen en udsøgt oplevelse. Men klart en fejl, da vi simpelthen ikke kunne rokke med ørerne bagefter. Men fortrød ikke et sekund. Da oplevelse klart opvejede denne følelse. At jeg så også så mit idol, Jesper Kock gjorde jo ikke oplevelsen ringere. Næste gang vi har sparet sammen. Skal restaurant 17 helt klart opleves.
Derefter gik en tur langs havnen, med al dens liv. Super hyggeligt.
Næste dag morgenbuffet. Og sikke en oplevelse. 4 rum fyldt med alskens bæredygtige lækre retter og tilbehør. Alt for lidt med 2 dage til, at nå hele buffeten. Tror ikke jeg fik noget, som ikke smagte mig. Det var tydeligt, der var tænkt over detaljerne både smagsmæssigt visuelt og visionært.
Spabadet var lækkert. Havde dig forventet nogle flere bade. Da beskrivelsen, af området inddrager alle badene. Men kun 3 er tilgængelige. Disse var dog luksuøse og lækre. Især saltvands badet udenfor, bør prøves. Forcer det kolde vand til fødderne og evt kolde luft. Og hop i badet, der er 37c varmt lækkert og med udsigt over Als sund.
Da vi skulle møde omklædte og med morgenkåbe. Var det lidt trist, at hotellet ikke havde været forudseende nok til, at bestille større størrelser i morgenkåber. Lidt ærgerlig oplevelse i elevator, med for lille morgenkåbe. Men de skulle være bestilt hjem.
Det er dyrt luksuøst og alle pengene værd.

Tak, Annemette H
Anmeldt d. 8. august 2020

Vi var meget begejstrede for vores ophold på Hotel Alsik i august 2020. Værelset var stort, flot, rent og moderne med en smuk udsigt. Der var et udvalg af meget lækre restauranter i forskellige prisklasser, og man kunne til enhver tid få en drink, snack eller en kop kaffe nede i baren med en flot udsigt - evt. med en smuk solnedgang. På 16. etage ligger et "point of view" (som man kan komme op på gratis), som må have en af de smukkeste udsigter i Danmark. Morgenmaden var god med det meste, hjertet kunne begære. Spaen var også rigtig fin og med mange forholdsregler ift. Covid-19 - dog ikke den største eller bedste spa, vi har besøgt.
Vores eneste klage er, at der ikke er gratis parkering ved hotellet. Det kunne man godt forvente af et hotel i den kvalitet og prisklasse.

Tak, aky1994