Anmeldt d. 25. januar 2020

Netop hjemme fra et Alsik Nordisk Spa en buket verbale roser til Hotel Alsik og hele personalet. Alt fungerede flot. Lige fra tjekkede ind. Til vores værelse på 12. etage med flot udsigt. Turene i spa-området med både sauna, is-sauna og den udendørs spa med kig til Alssund. Blot et enkelt tips. Badekåberne i spaområdet bør også kunne fås i xxl og ikke kun i xl.

Den tre rettes menu ”Bette Unden” i Freia med gode vine og en meget serviceminded tjener, der havde tid til at snakke. Desværre havde han ikke navneskilt, så vi kan ikke rose ham med navn. Men han skaffede et godt glas italiensk Zinfandel vin. Det var service.

Morgenmad i restaurant Alsik med et udbud af lækkerier, så vi næsten var mætte inden vi gik i gang.

Jo, det var et ophold, som vi gerne vil gentage en anden gang.

Værelsestip: FÅ værelse så højt som muligt. Smuk udsigt over til Dybbøl og Alssund
1  Tak, Barren1961
Anmeldt d. 25. januar 2020

Et spaophold incl 1 overnatning, der på trods af det flotte hotel og udmærket spa. blev lidt af en skuffelse.
- 3 gange måtte vi søge mod udgangen, fordi brandalarmen gik. (1 gang mens man var i spa. hvor personalet bestemt ikke havde styr på evakuerings delen af gæsterne, men selv stod og så forvirrede til.)
- mangel på service i spa delen. der blev ikke fyldt op i deres så kaldt "vitamin Bar" det samme med de 2 kander vand, som stod i spa afdelingen på nederste etage.
- Bedre vejledning fra hotellet. flere kom ned i morgenkåberne fra værelserne samt troede man blot kunne benytte nøglekortet. Ingen fortæller, at man lige skal få forbi disken i spa afdelingen.
- Endte med at betale for parkering, selvom der ved booking af ophold, står gratis parkering.
Maden i alsik var helt fint og pænt anrettet. Dog underligt, at man ikke blot får "frit valg"på de 2 retter, fra deres menukort. da det jo serveres ud fra det. (det ødelægger hygger lidt, hvis en personen ikke kan lide en af retterne også tvinges til at betale for et alternativ.)

Det lille bassin udenfor, er dog et stort plus.

1  Tak, MMH1DK
Anmeldt d. 13. januar 2020

Wow sikken et ophold.
Nok den lækreste spa jeg længe har prøvet, med alt og mere til end hvad hjertet kan begære.
Lækkkert værelse, og dejlig stort.
Rent og pænt alle vegne.
Kommer igen om en måned.
Fin service af personalet og varm velkomst.

Rejsetype: Rejste alene
Tak, Emmacecilie
Alsik_Hotel, Receptionschef hos Steigenberger Alsik - Hotel & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. maj 2020

Kære Emma Cecilie

Tak for jeres fine anmeldelse. Det er vi glade for at høre - Dejligt!
Vi glæder os allerede til I kommer og besøger os igen.

Såfremt I har ønsker til jeres ophold - så er I altid velkommen til at kontakte receptionen.

De bedste hilsner
Gitte

Receptionen

Anmeldt d. 12. januar 2020 fra mobile enheder

Dejligt weekend ophold på hotel alsik, lækkert værelse og omgivelser. Dog fornemmede man desværre en lidt mangel på kompetent personale. Specielt i restaurant freia, hvor vi betalte 2100 kr for ganske udemærket mad og vin, men hvor helheds oplevelsen blev lidt ærgerlig pga af tjernere som ikke var ordentligt oplyst, glemsomme, forvirret og ikke faglige dygtige nok til efter min mening det niveau som freia gerne vil ligge på. Skøn spa men oplevede også der var ting som ikke virkede. Alt i alt et dejligt ophold med nogen børne sygdomme som godt kunne kureres :-)

Tak, 69metteh
Anmeldt d. 8. januar 2020

Dejlige værelser. Havde dog først fået et der ikke var handicapvenligt, selv om det var bestilt. Men blev hurtigt klaret og byttet til et andet på 8. sal. Skøn udsigt. Dejlig morgenmad og venligt personale. Lækkert at man på 16. etage kan se ud over det hele. En etage, som har vinduer hele vejen rundt , hvor man selv kan gå, hvis man har husket at bestille en billet ;-o

Værelsestip: Nogle værelser er kørestolsvenlige
Dato for ophold: december 2019