Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com210 US$
Hotels.com210 US$
Priceline209 US$
Travelocity210 US$
Traveluro223 US$
eDreams209 US$
Anmeldt d. 20. marts 2022

Morgenmad ik det bedste, aftensmad meget små portioner og lunken. Vi har været på mange hoteller med bedre mad. Værelser var i orden og beliggenheden er også god, personale var også venlige.
Jeg vælger ikke dette hotel igen hvad mad angår.

Dato for ophold: marts 2022
Tak, TinaP2388
Kira Laugesen, Guest Services / Front Office hos Hotel Sønderborg Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. april 2022

Kære Tina,
Tusind tak for din anmeldelse af dit besøg hos os, det er vigtigt for os.
Jeg er ked af at høre, at maden ikke er levet op til standarden og har givet en god oplevelse. Vi tager gerne imod feedback ift. morgenmaden, hvordan denne kan gøres bedre.
Jeg er glad for, at du ellers har nydt vores beliggenhed og selve værelserne.

Anmeldt d. 18. marts 2022

Værelser og beliggenhed ok, men man kan undre sig over et "koldt" badeværelse. Intet køleskab på værelset.
Reception og incheckning, hurtigt venligt og uproblematisk.
Morgenmaden - simpelthen under al kritik. Buffeten total under dimensioneret og rodet - konstant mangel på opfyldning. Kaffen - rædselsfuld
Hvordan hotellet kan opnå 4 stjerner forstår jeg ikke.

Dato for ophold: marts 2022
Tak, Carsten A

Kære Carsten,
Tusind tak for din anmeldelse af dit besøg hos os, det sætter vi pris på.
Vi værdsætter din feedback på din oplevelse du har haft hos os. Ingen af vores værelser har et køleskab. Hotellet er en ældre bygning, og der er ingen gulvvarme på badeværelserne, og disse bliver blot varmet op af selve værelserne.
Jeg er glad for, at du har haft en god oplevelse af vores personale og ellers nød beliggenheden og området.

Anmeldt d. 27. februar 2022

Vi havde 2 gode dage her med en fantastisk vandudsigt fra et lækkert værelse
Hotellet ligger meget centralt hvor man nemt kan gå til de mange gode restauranter, strand, havn mm
Vi anbefaler hotellet og hele byen samt restauranterne i byen

Dato for ophold: februar 2022
Tak, 180RobertL180

Kære Robert,
Tusind tak for din anmeldelse af jeres ophold nede hos os, det betyder meget for os.
Jeg er glad for at høre, at I havde en god oplevelse og vil anbefale hotellet og at I også nød vores skønne by.

Anmeldt d. 27. februar 2022 fra mobile enheder

Rod i booking.
På grund af rod i systemet blev vi opgraderet fra superior værelse til superior..... Altså det samme. Da vi kommer op og åbner døren til vores værelse ligger der to og knalder i sengen. Værelset var optaget. Vi får så tildelt et comfort værelse.....men dørlåsen er i stykker og det er ikke muligt at komme ind. Vi ender på et standard værelse med todelt senge..... Langt fra det hyggelige ophold vi havde forventet.

Værelsestip: Gå ned og spis på Karikatur. Det kan anbefales.
Dato for ophold: februar 2022
Tak, Hr_TJensen

Kære Hr. TJensen,
Jeg er ked af at høre om den oplevelse I har haft hos os, og må beklage mange gange for den fejl der er sket på jeres ankomst dag, som gjorde i først fik et forkert værelse og derefter blev nedgraderet til et standardværelser pga. diverse problemer og manglende værelser. Jeg kan sagtens forstå den skuffelse det har givet, da I ikke har fået det forventede.
Vi vil gerne tilbyde et gavekort, så I kan få en ordentlig oplevelse hos os. Jeg har taget kontakt til dig.

Anmeldt d. 31. januar 2022

Meget centralt beliggende hotel med serviceminded betjening både i receptionen og i restauranten.

Var der på en deal og vi er faktisk lidt overrasket over maden. Gullasch og kartoffelmos den første aften og helstegt tyndstegsfilet den anden aften. Perfekt stegt. Morgenbuffeten var udmærket med dejligt sprødt morgenbrød og en virkelig god rullepølse.

Dejligt stort værelse med udsigt til vandet MEN og det er dette, der trækker ned i bedømmelsen - ingen varme på badeværelset. Koldt gulv og efter bad var alt vådt af dug. Vælger man at sove køligt, så er badeværelset ligeså koldt som værelset.

Ufatteligt at hotellet ikke opsætter f.eks. en lille elradiator. Det vil gøre underværker i den kolde tid.

Dato for ophold: januar 2022
1  Tak, HenningP629
Kira Laugesen, Guest Services / Front Office hos Hotel Sønderborg Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. februar 2022

Kære Henning,

Tusind tak for din anmeldelse af dit besøg hos os, det er vigtigt for os.

Jeg er ked af at vores manglende varme på badeværelset trækker ned i den samlede oplevelse, men kan også sagtens forstå dette. Desværre bliver vores badeværelser i øjeblikket kun varmet op af rummets varme.

Jeg er glad for at høre, at det udover dette har været en god oplevelse, og at der både har været en god oplevelse af vores personale og vores aftensmad samt morgenmadsbuffet.

Vi siger tusind tak for din feedback - det vil blive givet videre.