121 $
Travelocity
Expedia.com121 $
eDreams121 $
Anmeldt d. 12. september 2021 fra mobile enheder

Dejligt hotel!! Fantastisk beliggenhed ved strand og slot.
Vi havde købt hos Risskov Bilferie i lækre superiorværelser med udsigt.
For en gangs skyld et værelse med gode lænestole og god plads.
Maden var hovedret og kaffe med sødt.
Og det var virkelig god mad, 2 slags kød, kartofler, sovs, varm grønt og 2 lækre salater. Til kaffen ad libitum var der en god kage.
Øl og vin ligger i den høje ende som alle steder i Sønderborg.
Morgenmaden helt ok.
Fuldt styr på coronaen.
Og så var de fleste af personalet venlige og velinformerede.

Vi kommer tilbage!

Værelsestip: Superiorværelser med udsigt er i top. Der er kogekande og kaffe/The på værelserne.
Dato for ophold: september 2021
Tak, BentDenmark
Kira Laugesen, Gæsteservice/reception hos Hotel Sønderborg Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære BentDenmark,
Tusind tak for din anmeldelse af dit besøg hos os, det er vi glade for.
Dejligt at se, at I har haft et godt ophold hos os. Skønt at se, at I har nydt både beliggenheden, værelset, maden, samt havde en god oplevelse af vores personale.
Vi vil se frem til at byde jer velkommen næste gang.
Jeg ønsker dig en god dag.

Anmeldt d. 12. september 2021

Ganske enkelt et fremragende hotel, med den bedste beliggenhed og udsigt, som man kan tænke sig ud over sundet.
Super glade, venligt og hjælpsomt personale.
Morgenmad og aftensmad var bare super.
Tak for 3 dejlige dage

Værelsestip: .vi havde booket superior værelse
Tak, Grenaa

Kære Grenaa,
Tusind tak for at dele din oplevelse af dit besøg hos os, det betyder meget for os.
Vi siger mange tak for besøget og er glade for at se, at I har haft nogle gode dage her og nydt både hotellet og den centrale beliggenhed.
Jeg ønsker dig en god dag.

Anmeldt d. 22. august 2021

God beliggenhed, dårlige badeforhold - man skal brusebade ved at stå i badekaret.

Det er absolut den dårligste morgenmads buffet jeg har oplevet på mange af mine mange rejser. Der serveres bake off, juice består af saftevand, pålæg består af lidt ost, lidt kalkun pølse og lidt spegepølse måske købt i ALDI. Der er dog hjemmelavet syltetøj. Det koster 1300,- kr. pr. nat med morgenmad, til den pris må det kunne lade sig gøre at servere bedre morgenmad.

Værelsestip: Hvis du har problemer med mobiliteten, så vælg et værelse, hvor du ikke skal kravle op i et badekar for at få et brusebad.
Tak, 953heinzj_rgenr
Kira Laugesen, Guest Services / Front Office hos Hotel Sønderborg Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2021

Kære Heinz,
Tusind tak for anmeldelsen af dit besøg hos os, det sætter vi pris på.
Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse af brusebadet i badekarret. De fleste af badeværelserne har et alm. brusebad og nogle har badekar.
Din feedback til vores morgenbuffet er givet videre. Dejligt at du synes om syltetøjet og nød beliggenheden.
Jeg håber, at du trods morgenmaden og badeforholdene havde et godt ophold.

Anmeldt d. 15. august 2021

Hotellets beliggenhed er ganske enkelt fremragende. Desto mere trist er det at opleve, at hotellet i den grad sakker bagud af dansen. Snusket værelse - sorte hår i vask og på toilettet. Snavset gulvtæppe og en bruser, hvor der dårligt kommer vand ud af brusehovedet…opgav at vaske hår. Vandet smager i øvrigt nærmest råddent.
Det oplyses, at der findes Room- service….men nej. Morgenmaden var så gennemsnitlig, at det nærmest ikke lader sig anmelde. Frosne….lunede Hatting møllehjul, surt syltetøj, kaffe hvis man var heldig at tønden ikke var tom. Blødkogte kolde, nærmest ikke kogte æg. Helt elendig håndtering af de seneste anbefalinger vedr, afstand etc. Alt alt for få personaler til at hjælpe folk til rette.
Pinligt, synes jeg, at man skal betale for at låne cykler. Andre sammenlignelige hoteller stiller cykler gratis til rådighed. Aj, vi vælger et andet hotel, for Sønderborg er helt fantastisk - så det er mere end ærgerligt at skulle erkende, at et hotel på byens bedste matrikel er så elendigt forvaltet.

Tak, 411hanneh
Kira Laugesen, Guest Services / Front Office hos Hotel Sønderborg Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. august 2021

Kære Hanne,
Tusind tak for din anmeldelse af din oplevelse hos os, det er vigtigt for os.
Jeg er ked af den oplevelse I har haft af vores hotel. Det er bestemt ikke sådan en værelse, vi ønsker vores gæster skal komme ind til. Jeg håber, dette er nævnt for receptionen, så vi har haft mulighed for at se på trykket fra bruseren.
Jeg beklager, at der er givet forkert informationer om vores Room service, det vil blive ændret på vores side.
Din feedback til morgenmaden er noteret ned og givet videre.
Vores cykeludlejning er ikke vores egne cykler, men er i samarbejde med en anden virksomhed, derfor prisen.
Jeg beklager, den oplevelse I har haft hos os, men er glad for at høre, at I har nydt vores skønne by og beliggenheden.

Anmeldt d. 14. august 2021

Vi havde 3 overnatninger med morgen og aftensmad. Personale og beliggenhed var fantastisk. Morgenmaden det dårligste bakeoff. Aftensmaden var så ringe at vi valgte ikke at spise der sidste aften. Vi havde booket gennem Risskov hvor det hed en hovedret, istedet fik vi en meget dårlig buffet.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 958gittek
Kira Laugesen, Guest Services / Front Office hos Hotel Sønderborg Strand, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. august 2021

Kære Gitte,
Tusind tak for din anmeldelse af dit besøg hos os, det er vigtigt for os.
Jeg er ked af at høre, at I har haft en dårlig oplevelse af maden, både ved morgenmaden og ved aftensmaden, og at det ikke er levet op til forventningerne. Vi vil se om det eventuelt skal ændres på Risskov hjemmeside, så man som gæst ved hvad man kan forvente ved en hovedret.
Jeg er dog glad for at høre, at I har haft en god oplevelse af vores personale, og har haft glæde af beliggenheden.